Jump to content

Zitten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

ik heb net een mod geïnstalleert en op de foto van de mod zat CJ op een bankje (de mod waren schoenen).

Nu is mijn vraag kan ik met behulp van een cheat of mod zitten (als je het weet zou ik het fijn vinden als ik een link krijg of een aanwijzing).

Groeten,

B&C member.

Geplaatst:

Volgens mij had Modstar en sit-down mod gemaakt. Ik weet zo snel niet waar je die kan downloaden.

Geplaatst:

Dat klopt, maar dat komt door de animaties. Als je een commando intypt wordt deze door de gamemode uitgevoerd, en dit kan soms dus een animatie zijn. Hierdoor kun je ook zitten. In de San Andreas singleplayer is het niet mogelijk om te zitten, tenzij je dus mods gebruikt.

Ik vond overigens deze mod waarmee CJ kan zitten, het moet enkel nog in de main.scm worden verwerkt. Je kunt dit aanvragen in de Modding Fora.

Geplaatst:
Dat klopt, maar dat komt door de animaties. Als je een commando intypt wordt deze door de gamemode uitgevoerd, en dit kan soms dus een animatie zijn. Hierdoor kun je ook zitten. In de San Andreas singleplayer is het niet mogelijk om te zitten, tenzij je dus mods gebruikt.

Ik vond overigens deze mod waarmee CJ kan zitten, het moet enkel nog in de main.scm worden verwerkt. Je kunt dit aanvragen in de Modding Fora.

Ik snap het ni echt ze praten alleen maar ik zie niet ''download'' ergens staan.

Geplaatst:

Dat klopt, in de hoofdpost zie je een code staan die in een main.scm moet worden gepropt. Zoals ik al zei kun je dat beter aanvragen in de Modding Fora. ;)

Geplaatst:
Dat klopt, in de hoofdpost zie je een code staan die in een main.scm moet worden gepropt. Zoals ik al zei kun je dat beter aanvragen in de Modding Fora. ;)

Er is ook al een mod van Modstar die die code in een main.scm bestand hadden gezet. Ik weet niet meer waar die te downloaden was.

Geplaatst:

Oh ja, let er overigens mee op dat je niet je bestaande savegames meer kan gebruiken, dit komt door de 'main.scm' die je aanpast. De 'main.scm' bevat alle missies namelijk, en als je bijvoorbeeld een missie weghaalt, kun je moeilijk die savegame nog spelen (waarbij bijvoorbeeld die missie net is gedaan). Hetzelfde geldt dus ook met andere aanpassingen.

Geplaatst:
Misschien 'All-In-One-Mod', je kan zelf meer dan zitten, je kan ook liggen.

OTTO :Y

Welke all-in-one mod heb jij? Want ik heb die van Spaceeinstein en daar kon je volgens mij nit in zitten. Weet het niet zeker.

Geplaatst:
Oh ja, let er overigens mee op dat je niet je bestaande savegames meer kan gebruiken, dit komt door de 'main.scm' die je aanpast. De 'main.scm' bevat alle missies namelijk, en als je bijvoorbeeld een missie weghaalt, kun je moeilijk die savegame nog spelen (waarbij bijvoorbeeld die missie net is gedaan). Hetzelfde geldt dus ook met andere aanpassingen.

Dus als ik hem er nu in zet kan ik niet meer mijn savegame spelen?!!?

Geplaatst:

Als je maar één lettertje veranderd in één van de scm-bestanden (inclusief die in script.img) zullen je oude savegames niet meer werken en is een nieuw spel vereist. Je zult dus, als je één van die mods download, toch echt een nieuw spel moeten starten.

Geplaatst:
Als je maar één lettertje veranderd in één van de scm-bestanden (inclusief die in script.img) zullen je oude savegames niet meer werken en is een nieuw spel vereist. Je zult dus, als je één van die mods download, toch echt een nieuw spel moeten starten.

Hoeft niet. Er is een speciale Darkpact metode ontwikkeld die het mogelijk maakt om kleine aanpassingen te laten werken op oude saved games. Het schijnt alleen wel heel erg moeilijk te zijn om dat toe te passen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...