Jump to content

Het grote , GTA IV valt tegen topic


XIDESIGN

GTA IV valt mij tegen!  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA IV valt mij tegen!

    • Ja, had veel meer verwacht.
      27
    • Nee hor, ik vind de game echt leuk.
      89
    • 0


Recommended Posts

Het grote, GTA IV valt tegen topic

Vind jij de mogelijkheden ook heel erg weinig? Ik heb voordat de game uitkwam al gezegt dat ik het gevoel had dat het tegen ging vallen.

Er werd verteld dat je in bijna alle gebouwen kon hoop winkels waren en nog andere kleine dingen waar nu niets van waar zijn.

Er zijn misschien 20 plekken waar je wat kan doen over 3 eilanden!!

Er rijden nog steeds veel dezelfde autos, en als je bijvoorbeeld hummer jat, zie je heel veel hummers. Dit is zo jammer want dit zouden ze niet meer doen.

Wat ook raar is, als je net naar buiten rent van gebouw is het leeg op de weg, draai je 3 rondjes is het weer vol. Klopt niet echt.

(Ik heb het niet over de graphics, die zijn leuk maar over de mogelijkheden)

VOTE IN DE POLL

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    4

  • mastala

    4

  • XIDESIGN

    3

  • sweetsticks

    2

Top Posters In This Topic

ik kijk niet naar de minpunten, kijk naar de pluspunten en vergelijk dan het gevoel met san andreas, gtaiv is in mijn ogen dan ''vetter''

Omdat het mooier is waarschijnlijk? Ik ben nooit van story mode spelen geweest als alle 3 de eilanden open waren lekker skeuren en kloten.

Normaal was ik hier wel even mee zoet, alleen nu vind ik het al saai na 3 dagen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen vind het jammer dat je minder kan doen dan in GTA: SA maar het is veel mooier dus mij maakt het niet uit! De multiplayer maakt ook heel erg veel goed dus ik vind deze game veel beter dan San Andreas.

:cya:

EDIT: Ik vind dat je nog best veel kan doen maar gewoon wat minder...

Bewerkt: door philippe58
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet tegenvallen hoor, ik had mischien wel iets meer verwacht want in bijvoorbeeld Alderney heb je heel weinig eigenlijk. Van dezelfde auto's vind ik niet zo heel erg, heb liever meer dezelfde auto's dan dezelfde personen. Ik vind het gewoon nog steeds een topspel. Als ik 's avonds over Star Junction loopt dan vermaak ik me wel hoor, ookal kan je helaas niet overal in. En er zijn helaas wel wat minder zijmissie's zoals het Taxi rijden, Vuilnis ophalen of bijvoorbeeld Limo driver.

Ik moet wel zeggen dat ik, ook door de feiten te lezen, er wel iets meer van verwacht had. Maar ik vind het zeker niet tegenvallen. De enigste nadelen vind ik dat er weinig Restaurants, bars of andere toegankelijke gebouwen zijn. En geen zijmissie's als Vuilnis ophalen of iets dergelijks.

LJ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen vind het jammer dat je minder kan doen dan in GTA: SA maar het is veel mooier dus mij maakt het niet uit! De multiplayer maakt ook heel erg veel goed dus ik vind deze game veel beter dan San Andreas.

:cya:

True, daarom hoop ik dat ze het met de exclusieve dl content voor de xbox weten goed te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kijk niet naar de minpunten, kijk naar de pluspunten en vergelijk dan het gevoel met san andreas, gtaiv is in mijn ogen dan ''vetter''

Omdat het mooier is waarschijnlijk? Ik ben nooit van story mode spelen geweest als alle 3 de eilanden open waren lekker skeuren en kloten.

Normaal was ik hier wel even mee zoet, alleen nu vind ik het al saai na 3 dagen :puh:

probeer eens gewoon echt ziekelijke dingen te verzinnen, verdiepen in details:P zoals een karretje van een supermarkt je weet wel zo'n vakkenvullerswagentje:P die zie je best veel langs de weg staan, duw hem van de buljt af en ga er snel in staan hahaha echt ziek gister reej k precies tusse auto's door de bult af en knalde vol op een taxi hahaha, k zie altijd nog mogelijkheden.

of probeer je vast te hangen aan een vrachtwagen ofzo.. das altijd lache;)

Link to comment
Delen op andere websites

Of wat ik doe als ik even niks weet te doen dan ga ik naar van die beruchte steegjes vermoord ik daar wat junkie's. En dan koop ik een sniper en ga ik via de brandtrap op het dak (jaja goede mogelijkheid :tu:) en dan ga ik gewoon headshots uitdelen. En natuurlijk de politie kwijtraken. Ook is het leuk om een uitweg te maken via de Subway (metro) en dan kom je bij een ondergronds kruispunt en daar staan wat van die zwervers.

Jat anders een heli ook erg leuk, lekker van gebouwen af springen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

zelfs als je denkt dat je ff niet meer weet wat je moet doen, staat er zo'n mr whoopy auto voor je, of loopt er weer een oud omaatje 20 meter voor je over het zebrapad, die je ff 100 meter verder slingert, dat maakt gta altijd zo leuk:D

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zitten we allemaal over te zeiken die kleine dingetjes, er zitten genoeg nieuwe mogelijk heden in die je in SA niet hebt en andersom ook, maar het blijft de game van het jaar alsof je de graphics de verhaallijn enz. bent vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

zelfs als je denkt dat je ff niet meer weet wat je moet doen, staat er zo'n mr whoopy auto voor je, of loopt er weer een oud omaatje 20 meter voor je over het zebrapad, die je ff 100 meter verder slingert, dat maakt gta altijd zo leuk:D

Inderdaad! Die mensen vallen zo mooi neer, echt veel realistischer. Maargoed bij die Mr. Whoopy (die volgens mij nu Mr. Tasty heet) heb je ook verschillende deuntjes, alleen helaas kan je geen ijs verkopen maarja :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook wel jammer dat er wat minder dingen te doen zijn. Maar dat van dat je in weinig gebouwen kan valt wel mee. Je moet alleen even weten hoe je er in komt en dat is vaak via achterdeuren en zo. Maar er zijn nu niet zoveel zijmissies maar je kan altijd nog gaan werken voor Brucie, Little Jacob of je kan Assasin missies doen. :D

Iedereen is wel een beetje telleurgesteld maar ik vind het wel de beste GTA tot nu toe. Maar ik kijk wel nu al uit naar het volgende deel. Mischien wel Vice City maar een heel nieuwe plaats zou ook wel leuk zijn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk had ik er wel meer van verwacht :N . Raar, zeker door de hype...

Spijtig dater geen fietsen meer zijn :N

Ik vind het ook te donker :duh: te voet zie ik 's nachts geen steek voor me, ezelf overdag doe ik mijn mistlampen aan. Voor de rest ook de leugens over de toegangekelijkheid van de gebouwen, op de lantaarnpaal klimmen, wapens in de kofferbak leggen ezn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...