Jump to content

Het grote , GTA IV valt tegen topic

GTA IV valt mij tegen!  

124 leden hebben gestemd

1. 1. GTA IV valt mij tegen!

• Ja, had veel meer verwacht.
      27
    • Nee hor, ik vind de game echt leuk.
      89
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het gewoon een super game... voor mij heeft het maar 1 nadeel... Je kan de kofferbak niet openmaken :duh:

Maarja buiten dat ben ik zeer tevreden met Gta 4 :tu::D:eten:

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

4

• mastala

4

• XIDESIGN

3

• sweetsticks

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

De game valt mij zeker niet tegen, maar ik heb dan gelukkig ook voordat de game uitkwam gameplay beelden gekeken. De mensen die dat niet hebben gedaan, en nu lopen te zeuren dat de game tegenvalt, daar kan ik maar 1 ding tegen zeggen: Eigen schuld!

Het is onmogelijk om een goed beeld over 1 game te creëren zonder ook maar 1 gameplay filmpje te kijken. Je gaat dan in je hoofd bedenken hoe die game zou zijn, puur op de screens, trailer en feiten. Als al deze 3 dingen alleen maar positief zijn ( Screens waren prachtig, trailer waren prachtig en de feiten waren vrijwel altijd positief ) dan vorm je ook een perfect beeld in je hoofd. Pas als je gameplay gaat kijken ( of reviews leest ) kom je er echt achter wat de minpunten zijn. Heb je je niet voorbereid op die minpunten, ja dan zal die game in eerste instantie ook tegen vallen, wist je dat die minpunten erin zaten kan het je ook niet meer tegenvallen ( Je wist tenslotte dat het erin zat. ) Dit is wat ik al van begin af aan heb zitten schreeuwen, maar waar mensen niet naar luisterde. Een paar van die mensen ( nogmaals een paar, niet iedereen! ) die het nu tegen vinden vallen leren hopelijk van hun fouten, en hoop voor ze dat ze die fout niet meer maken bij GTA IV: Vice City(?) of GTA V(?)

Geplaatst:

Ik vind hem niet tegenvallen :tu: En waarom wil je je kofferbak opendoen wa doe je er dan in :?:schater:

Ik had alleen wel liever meer kledingwinkels gehad.

Geplaatst:

waarom zou het perse realistisch moeten zijn,wat is er nou zo leuk aan realisme,ik vind er geen banaan aan.ik vond gta sa al bagger met teveel auto,s/die optie om te eten is ronduit baggerrus.iedereen zegt wel GTA IV is de beste maar dan kijken ze alleen maar naar het realisme en dat vind ik dom :ch: .dus kijk niet alleen naar het realisme maar ook naar de andere punten.

Geplaatst:
De game valt mij zeker niet tegen, maar ik heb dan gelukkig ook voordat de game uitkwam gameplay beelden gekeken. De mensen die dat niet hebben gedaan, en nu lopen te zeuren dat de game tegenvalt, daar kan ik maar 1 ding tegen zeggen: Eigen schuld!

Het is onmogelijk om een goed beeld over 1 game te creëren zonder ook maar 1 gameplay filmpje te kijken. Je gaat dan in je hoofd bedenken hoe die game zou zijn, puur op de screens, trailer en feiten. Als al deze 3 dingen alleen maar positief zijn ( Screens waren prachtig, trailer waren prachtig en de feiten waren vrijwel altijd positief ) dan vorm je ook een perfect beeld in je hoofd. Pas als je gameplay gaat kijken ( of reviews leest ) kom je er echt achter wat de minpunten zijn. Heb je je niet voorbereid op die minpunten, ja dan zal die game in eerste instantie ook tegen vallen, wist je dat die minpunten erin zaten kan het je ook niet meer tegenvallen ( Je wist tenslotte dat het erin zat. ) Dit is wat ik al van begin af aan heb zitten schreeuwen, maar waar mensen niet naar luisterde. Een paar van die mensen ( nogmaals een paar, niet iedereen! ) die het nu tegen vinden vallen leren hopelijk van hun fouten, en hoop voor ze dat ze die fout niet meer maken bij GTA IV: Vice City(?) of GTA V(?)

Gameplay video's waren ook prachtig (omdat de Graphics prachtig zijn) en de Reviews gaven allemaal tienen...

Geplaatst:

t is niet dat GTA IV erg tegenvalt of niet tegenvalt maar ik had gewoon wat meer verwacht maar buiten dat vind ik t nog steeds een topgame.

grtz : by me

Geplaatst:

Gameplay video's waren ook prachtig (omdat de Graphics prachtig zijn) en de Reviews gaven allemaal tienen...

Ja, gameplay filmpjes waren inderdaad ook prachtig, maar als je verder kijkt dan alleen Niko zie je in de omgeving ook pop-up, vaak de zelfde auto’s, ineens auto’s achter je en ga zo maar door. En veel reviews waren 10e, maar in vrijwel elke review stonden ook wel wat minpunten. ( En dan heb ik het niet alleen over Nederlandse reviews, maar van andere landen. )

Geplaatst:
Ik vind hem niet tegenvallen :tu: En waarom wil je je kofferbak opendoen wa doe je er dan in :?:schater:

Ik had alleen wel liever meer kledingwinkels gehad.

Ooit al eens gehoord van lijken en wapens vervoeren :D

Geplaatst:
Het grote, GTA IV valt tegen topic

Vind jij de mogelijkheden ook heel erg weinig? Ik heb voordat de game uitkwam al gezegt dat ik het gevoel had dat het tegen ging vallen.

AAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHHHHHHHHLLLLLLLLL hoeveel van dit soort topics komen er nog zeg?

jeeeeezzzzzzzzzzzzz.

Het feit dat jij VOOR de tijd al aan geeft dat ie je waarschijnlijk tegen gaat vallen zegt mij al meer dan genoeg.

Dan GAAT ie ook tegenvallen.

Al dat gezeur over domme kleine dingetjes. mijn god zeg wat een zeikerds zitten hier. Niet normaal.

Zal de leeftijd wel zijn hoor, maar ik mis de fiets bijvoorbeeld niet,.

ga je de hele tijd rondfietsen ofzo in S.A.?? Sorry hoor, maar dan koop ik wel een ander spel.

Ik mis al die onbelangrijke dingen zoals fitness, verplicht eten, en meer van die onzin absloluut niet.

De makers moeten kiezen, of dat soort crap er bij in, of nog meer details om de stad veel levendiger te maken.

Nou, geef mij de laatste optie maar.

Om eerlijk te zijn vond ik GTA 3 nog beter dan S.A. Het zag er niet uit en had veel pop-ups. dan hoeft het van mij al niet meer hoor.

Wie koopt er in godsnaam een spel, om niet de missies te doen maar om 'een beetje rond te klooien'.

Sorry, maar daar is het spel niet voor gemaakt, ga je lekker in Second life rondhangen... Dat is er speciaal voor.

alle zeikerds die vinden dat S.A. beter is, hoor ik alleen maar over de fiets, al die onzinnige extra's, over het feit dat er nu geen ' countryside" bij zit,

het feit dat je toch nog 2 dezelfde auto's ziet (so freaking WHAT???)

Hebben jullie ENIG, maar dan ook maar ENIG idee wat voor programmeer werk er in ó'n spel zit?

Denken jullie dan echt niet dat de makers keuzes moeten maken? Dit wel, dat niet..etcetc.

En dan gaan jullie zeuren over wat auto's, geen fietsen en meer van dat soort onbelanrijke rotzooi.

nu ga ik even compleet eerlijk zijn, en dat doe ik niet vaak.

Maar omdat het zondag ochtend is, en ik echt ZIEK aan het worden ben van dit soort simpele topics, hier is mijn mening:

Ik denk, dat de mensen die GTA S.A. (of ieder ander deel) veeeeeeel beter vonden, dit spel gewoon te moeilijk vinden.

geef het maar toe, de besturing is te moeilijk, gameplay is te moeilijk, cameraveld is te moeilijk, de missies zijn te moeilijk. Dat was in S.A. misschien ook wel zo, maar daar kon je genoeg andere dingen doen om maar geen missies te hoeven spelen.

Leuk hoor, taxi missies, beetje mensen ophalen en wegbrengen.

ja, daar ga ik 65 euro voor betalen. not.

Maar dat zal het gewoon zijn, in de nieuwste serie moet je zowaar wat doen voordat alles open is. meer als in de andere delen. En dat valt tegen he... en dus is het hele spel zeker minder.... yeah right.

Even voor de mensen die het spel nog niet hebben en door dit soort idioten gaan twijfelen:

Het spel is in 1 woord geweldig.

beste GTA spel tot nu toe.

1 van de beste games die ik tot nu toe gespeeld.

GEWELDIGE graphics.

GEWELDIGE gameplay (voor sommige te moeilijk om een auto realistisch te besturen)

De kleine details zijn echt geweldig en laten je voelen alsof de stad echt leeft.

Het schieten gaat geweldig, in smaenwerking met het schuil systeem. echt super (maar voor velen waarschijnlijk te moeilijk)

kortom, echt geweldig allemaal.

maargoed, als je een beetje doelloos rond wil fietsen (mijn god, zijn er echt mensen die dat doen?? dan heb je echt geen leven) dan zou ik toch een ander spel kopen.

ik ben het helemaal met je eens

Geplaatst:

Vind jij de mogelijkheden ook heel erg weinig? Ik heb voordat de game uitkwam al gezegt dat ik het gevoel had dat het tegen ging vallen.

AAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHHHHHHHHLLLLLLLLL hoeveel van dit soort topics komen er nog zeg?

jeeeeezzzzzzzzzzzzz.

Het feit dat jij VOOR de tijd al aan geeft dat ie je waarschijnlijk tegen gaat vallen zegt mij al meer dan genoeg.

Al dat gezeur over domme kleine dingetjes. mijn god zeg wat een zeikerds zitten hier. Niet normaal.

ga je de hele tijd rondfietsen ofzo in S.A.?? Sorry hoor, maar dan koop ik wel een ander spel.

Ik mis al die onbelangrijke dingen zoals fitness, verplicht eten, en meer van die onzin absloluut niet.

De makers moeten kiezen, of dat soort crap er bij in, of nog meer details om de stad veel levendiger te maken.

Om eerlijk te zijn vond ik GTA 3 nog beter dan S.A. Het zag er niet uit en had veel pop-ups. dan hoeft het van mij al niet meer hoor.

Wie koopt er in godsnaam een spel, om niet de missies te doen maar om 'een beetje rond te klooien'.

Sorry, maar daar is het spel niet voor gemaakt, ga je lekker in Second life rondhangen... Dat is er speciaal voor.

alle zeikerds die vinden dat S.A. beter is, hoor ik alleen maar over de fiets, al die onzinnige extra's, over het feit dat er nu geen ' countryside" bij zit,

Hebben jullie ENIG, maar dan ook maar ENIG idee wat voor programmeer werk er in ó'n spel zit?

Denken jullie dan echt niet dat de makers keuzes moeten maken? Dit wel, dat niet..etcetc.

En dan gaan jullie zeuren over wat auto's, geen fietsen en meer van dat soort onbelanrijke rotzooi.

Maar omdat het zondag ochtend is, en ik echt ZIEK aan het worden ben van dit soort simpele topics, hier is mijn mening:

Ik denk, dat de mensen die GTA S.A. (of ieder ander deel) veeeeeeel beter vonden, dit spel gewoon te moeilijk vinden.

geef het maar toe, de besturing is te moeilijk, gameplay is te moeilijk, cameraveld is te moeilijk, de missies zijn te moeilijk. Dat was in S.A. misschien ook wel zo, maar daar kon je genoeg andere dingen doen om maar geen missies te hoeven spelen.

Maar dat zal het gewoon zijn, in de nieuwste serie moet je zowaar wat doen voordat alles open is. meer als in de andere delen. En dat valt tegen he... en dus is het hele spel zeker minder.... yeah right.

Even voor de mensen die het spel nog niet hebben en door dit soort idioten gaan twijfelen:

GEWELDIGE graphics.

GEWELDIGE gameplay (voor sommige te moeilijk om een auto realistisch te besturen)

De kleine details zijn echt geweldig en laten je voelen alsof de stad echt leeft.

Het schieten gaat geweldig, in smaenwerking met het schuil systeem. echt super (maar voor velen waarschijnlijk te moeilijk)

maargoed, als je een beetje doelloos rond wil fietsen (mijn god, zijn er echt mensen die dat doen?? dan heb je echt geen leven) dan zou ik toch een ander spel kopen.

JUIST, hier sluit ik me HELEMAAL bij aan...

Al die mensen die zitten te zeuren moeten maar lekker een driewieller kopen, en buiten rondjes gaan fietsen...

Geplaatst:

jeeeeezzzzzzzzzzzzz.

GEWELDIGE graphics.

JUIST, hier sluit ik me HELEMAAL bij aan...

Al die mensen die zitten te zeuren moeten maar lekker een driewieller kopen, en buiten rondjes gaan fietsen...

gta4 is echt top, je kan altijd wat doen,

verveel je je? pak een politieauto en doe wa politiemissies, je kan zoveel doen!

Geplaatst:

Geen goeie shizzle hierow...

Kom op, de game is echt briljant! Ik heb met de kaart erbij inmiddels al talloze hide outs gevonden om 'm te smeren voor de fuzz, en aangekruist op mijn eigen map. Je kan echt best in veel gebouwen etc. en wat zou ik moeten met meer kledingwinkels? SA was over de top als het gaat om dergelijke extra's, het maakte de game niet beter. In deze game vind ik het prima in balans, officiële multiplayer is ook perfect!

Het mooiste nog in deze game ten opzichte van de vorige GTA's en Saints vind ik vooral de ultieme beleving van het verhaal achter je caracter, zit héél goed in elkaar! Niet alleen rijker en rijker worden (wat onrealistisch is) maar ook de tegenslagen die erbij horen.

Daarnaast heb ik ook in geen enkele free roaming zo genoten van zo'n realistische omgeving als het NY van R*!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik mis ook echt een paar dingen,vind het echt jammer van al die mooie gebouwen waar je niet eens ff na binnen kan,ik had ook verwacht dat er mee mogelijkheden waren,ze hebben weer een paar dingen weg gelaten die ze er echt in hadde moeten houden,dat fietsen en verpilicht eten was in S.A vervelend, maar ik mis in GTA4 wel de chopshop waar je je auto's kon pimpe,het huisjes kopen,de bekende muzkiek op de radio en de garage's waar je je gestolen aut's kon stallen(die parkeerplaats is niet wat vind ik)

Maar voor de rest is het spel top!!! Ik heb niet voor niks me Addiction Level op Buying in Bulk staan :D

Bewerkt: door Labyrinthic
Geplaatst:

In het kort gezecht is Grand Theft Auto IV een veel meer volwassener GTA als zijn voorgangers en steekt hij met kop en schouders boven alle andere games uit .

Mijn review is dan ook zeker een 10/10

Geplaatst:
In het kort gezecht is Grand Theft Auto IV een veel meer volwassener GTA als zijn voorgangers en steekt hij met kop en schouders boven alle andere games uit .

Mijn review is dan ook zeker een 10/10

Als vader van mijn vier jarige zoontje, had ik het niet beter kunnen zeggen! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...