Jump to content

Het grote , GTA IV valt tegen topic

GTA IV valt mij tegen!  

124 leden hebben gestemd

1. 1. GTA IV valt mij tegen!

• Ja, had veel meer verwacht.
      27
    • Nee hor, ik vind de game echt leuk.
      89
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:
In het kort gezecht is Grand Theft Auto IV een veel meer volwassener GTA als zijn voorgangers en steekt hij met kop en schouders boven alle andere games uit .

Mijn review is dan ook zeker een 10/10

Als vader van mijn vier jarige zoontje, had ik het niet beter kunnen zeggen! _O_

Ik sluit me hierbij aan. (Ben geen vader trouwens, wel volwassen)

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

4

• mastala

4

• XIDESIGN

3

• sweetsticks

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ik vind hem niet tegenvallen :tu: En waarom wil je je kofferbak opendoen wa doe je er dan in :?:schater:

Ik had alleen wel liever meer kledingwinkels gehad.

Ooit al eens gehoord van lijken en wapens vervoeren :D

Waar heb je da voor nodig.....

Geplaatst:
Het grote, GTA IV valt tegen topic

Vind jij de mogelijkheden ook heel erg weinig? Ik heb voordat de game uitkwam al gezegt dat ik het gevoel had dat het tegen ging vallen.

AAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHHHHHHHHLLLLLLLLL hoeveel van dit soort topics komen er nog zeg?

jeeeeezzzzzzzzzzzzz.

Het feit dat jij VOOR de tijd al aan geeft dat ie je waarschijnlijk tegen gaat vallen zegt mij al meer dan genoeg.

Dan GAAT ie ook tegenvallen.

Al dat gezeur over domme kleine dingetjes. mijn god zeg wat een zeikerds zitten hier. Niet normaal.

Zal de leeftijd wel zijn hoor, maar ik mis de fiets bijvoorbeeld niet,.

ga je de hele tijd rondfietsen ofzo in S.A.?? Sorry hoor, maar dan koop ik wel een ander spel.

Ik mis al die onbelangrijke dingen zoals fitness, verplicht eten, en meer van die onzin absloluut niet.

De makers moeten kiezen, of dat soort crap er bij in, of nog meer details om de stad veel levendiger te maken.

Nou, geef mij de laatste optie maar.

Om eerlijk te zijn vond ik GTA 3 nog beter dan S.A. Het zag er niet uit en had veel pop-ups. dan hoeft het van mij al niet meer hoor.

Wie koopt er in godsnaam een spel, om niet de missies te doen maar om 'een beetje rond te klooien'.

Sorry, maar daar is het spel niet voor gemaakt, ga je lekker in Second life rondhangen... Dat is er speciaal voor.

alle zeikerds die vinden dat S.A. beter is, hoor ik alleen maar over de fiets, al die onzinnige extra's, over het feit dat er nu geen ' countryside" bij zit,

het feit dat je toch nog 2 dezelfde auto's ziet (so freaking WHAT???)

Hebben jullie ENIG, maar dan ook maar ENIG idee wat voor programmeer werk er in ó'n spel zit?

Denken jullie dan echt niet dat de makers keuzes moeten maken? Dit wel, dat niet..etcetc.

En dan gaan jullie zeuren over wat auto's, geen fietsen en meer van dat soort onbelanrijke rotzooi.

nu ga ik even compleet eerlijk zijn, en dat doe ik niet vaak.

Maar omdat het zondag ochtend is, en ik echt ZIEK aan het worden ben van dit soort simpele topics, hier is mijn mening:

Ik denk, dat de mensen die GTA S.A. (of ieder ander deel) veeeeeeel beter vonden, dit spel gewoon te moeilijk vinden.

geef het maar toe, de besturing is te moeilijk, gameplay is te moeilijk, cameraveld is te moeilijk, de missies zijn te moeilijk. Dat was in S.A. misschien ook wel zo, maar daar kon je genoeg andere dingen doen om maar geen missies te hoeven spelen.

Leuk hoor, taxi missies, beetje mensen ophalen en wegbrengen.

ja, daar ga ik 65 euro voor betalen. not.

Maar dat zal het gewoon zijn, in de nieuwste serie moet je zowaar wat doen voordat alles open is. meer als in de andere delen. En dat valt tegen he... en dus is het hele spel zeker minder.... yeah right.

Even voor de mensen die het spel nog niet hebben en door dit soort idioten gaan twijfelen:

Het spel is in 1 woord geweldig.

beste GTA spel tot nu toe.

1 van de beste games die ik tot nu toe gespeeld.

GEWELDIGE graphics.

GEWELDIGE gameplay (voor sommige te moeilijk om een auto realistisch te besturen)

De kleine details zijn echt geweldig en laten je voelen alsof de stad echt leeft.

Het schieten gaat geweldig, in smaenwerking met het schuil systeem. echt super (maar voor velen waarschijnlijk te moeilijk)

kortom, echt geweldig allemaal.

maargoed, als je een beetje doelloos rond wil fietsen (mijn god, zijn er echt mensen die dat doen?? dan heb je echt geen leven) dan zou ik toch een ander spel kopen.

Jij hebt echt helemaal gelijk! :tu::Y_O_:cya:

Geplaatst:

naast de storyline is er gewoon te weinig te doen . en ja als mensen graag op een fiets graag bunnyhoppen moeten ze dat gewoon doen. gewoon omdat het kan .

lekker basejumpen van gebouwen . waarom zou je dat doen .. gewoon omdat het kan .

waarom mensen een eigen personage willen creeeren zoals bij SA . gewoon omdat het kan .

Dat maakt een spel leuker . mijn mening . en een onzin opmerking van ik ben vader enz . tja en ? ik ook .

nogmaals het spel is supermooi en realistisch . Zou het dan niet toffer zijn als je juist in zo;n mooie stad van die gekke dingen kan doen ? juist omdat de stad zo mooi is !!!!

Mensen hebben nou eenmaal een andere mening . Ik had er meer van verwacht ( ik bedoel een replay waarde !! ) want het verhaal en stad zijn fantastisch .

en het gezeur dat mensen niet de auto's zouden kunnen besturen en daarom zeuren is ook niet waar . het autorijden gaat mij prima af maar ik had liever dat lekker scheuren met auto's en motors gehad zoals in SA . lekker jumps maken en crossen . waarom omdat het kan !!

conclusie : mensen die van realisme houden vinden GTA IV fantastisch !!

Mensen die ook graag gekkigheid uithalen in de stad . vinden de game ook fantastisch maar hadden iets meer verwacht ! :tu:

Geplaatst:

Ik snap niet waarom jullie allemaal zitten te Zeiken, om een lantaarnpaal, of een Kofferbak. De Gameplay is gewoon goed, en het is verslavend. :) Wees blij dat rockstar 5 jaar in die game heeft gepompt, om jullie nu te laten genieten. Wees blij dat je wat hebt.

Maar toch heb ik zelf 1 klein minpuntje: Steeds die appartementen, Ik had liever dat huis van die Maffiabaas gehad. Die Pegorino.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...