Jump to content

Blood Brothers


studio dewolf

Recommended Posts

Ik weet het niet of ik heb mislukt. Ik moet 1 van 2 mensen vermoorden maar schiet ernaast en 2 lopen weg en ik schiet door een boom. Ik weet niet of hij is dood. D is nog leven maar Francis heb ik niets gehoord daarna gebeurt er niets alleen bel van D. Plots krijg ik missie van Bernie. Ik pak de auto dan ... Ik weet het niet wat moet ik doen met die auto van bernie.

Link to comment
Delen op andere websites

Die auto van Bernie is een Infernus die mag je gewoon hebben (kan je dus bijvoorbeeld parkeren voor je savehouse). En je moet dus op het dak gaan en dan een goede plaats zoeken waar je dus goed beeld heb op een van de twee die je wilt vermoorden. Schiet dan in het hoofd maar probeer niet mis te schieten want volgens mij rennen ze dan weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm dan krijg je als het goed is een smsje van wil je deze missie overnieuw doen. Als je dat niet meer hebt moet je even kijken bij wie je die kreeg volgens mij bij Francis. Anders moet je denk ik wachten tot hij weer belt en dan spreek je het weer opnieuw af.

Succes ermee :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...