Jump to content

Wapens vinden ?


abruzzese

Recommended Posts

Ik heb al een paar keer op de kaart gekeken van WikiGTA waar de wapens liggen en wat voor hoogte .

Ik kan er geen een vinden op zo,n plek .

Op 15,00 hoogte is dat op een gebouw ofzo ?

Ikzelf zit met de verhaallijn op 10% heeft het daar misschien mee te maken ?

Ik vind het wel de moeite waard om op zoek te gaan naar verborgen wapens .

Wat ik ook heel vreemd vind is als je op de orginele plattegrond ( kaart bij geleverd in doos ) kijkt van GTA IV zie je geen winkel waar ze wapens verkopen , waar ligt deze wapen winkel dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar keer op de kaart gekeken van WikiGTA waar de wapens liggen en wat voor hoogte .

Ik kan er geen een vinden op zo,n plek .

Op 15,00 hoogte is dat op een gebouw ofzo ?

Ikzelf zit met de verhaallijn op 10% heeft het daar misschien mee te maken ?

Ik vind het wel de moeite waard om op zoek te gaan naar verborgen wapens .

Wat ik ook heel vreemd vind is als je op de orginele plattegrond ( kaart bij geleverd in doos ) kijkt van GTA IV zie je geen winkel waar ze wapens verkopen , waar ligt deze wapen winkel dan ?

wapens kun je altijd vinden en ik denk dat ze met 15 15 meter hoog bedoelen en als je nog 1 % ongeveer verder gaat dan speel je de wapenwinkel vrij.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel meter één coördinaat omhoog, opzij of vooruit is weet ik niet exact, maar het komt wel in de buurt van 15 meter hoogte. Ik weet niet precies wat de 0 is op de Z-as in GTA IV, maar als je op de plaats staat en je ziet het wapen/voorwerp niet ligt het vermoedelijk op een gebouw, ergens naast of boven jou. Betreed het gebouw dus en kijk even rond.

Link to comment
Delen op andere websites

Die wapen en armor kaart en alle andere kloppen naar mijn mening goed. Ik kan niet alles gelijk vinden maar na een poosje ligt zoeken ligt het er toch echt wel. Dus.... of kopen of beter zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze liggen in deze GTA veel beter verstopt, dat is waar. Sommige wapens liggen op gebouwen, andere in een gebouw maar sommige liggen ook gewoon goed verstopt. De locaties kloppen zeker (deze komen uit de broncode van het spel zelf) maar het is gewoon wat beter zoeken dan in de voorgaande delen.

Wapens kopen kun je na de eerste missie van Faustin, Do You Have Protection?. Wanneer je goed genoeg bevriend bent met Little Jacob kun je bij hem ook enkele wapens kopen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...