Kai-ShockWave Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik weet niet of het al vermeldt is, maar bij het 2e safehouse (dus het safehouse ná de brand) staat iemand aan de overkant de schreeuwen die altijd naar het noorden kijkt. Er staat steeds iemand anders te schreeuwen met een steeds ander onderwerp. Om dit te zien moet je eerst saven in dat safehouse en dan naar buiten toe lopen. Daar staat hij ana de overkant. (je kan hem in je woonkamer al horen schreeuwen). Weet iemand waarom hij daar steeds staat? Ik heb even een paar momenten gefilmd: Schreeuwende man 1 Schreeuwende man 2 Bewerkt: 4 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Little Jacob Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 haha goed gevonden Mij nog nooit echt opgevallen maar mischien wilt die de mensen overhalen om iets te doen of wat dan ook Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Meschien is het weer zo'n R* grap om het wat leuker te maken? Reageren
Swiggers Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Haha, mooi gevonden En ook mooie kleding die je draagt Waar haal je dat ? Gewoon in de Russian Shop ? Ik ben namelijk nog maar in het eerste land Volgens mij is die schreeuwende man 1 tegen iets aan het protesteren ofzo. Swiggers Bewerkt: 4 mei 2008 door swiggers Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Haha, mooi gevonden En ook mooie kleding die je draagt Waar haal je dat ? Gewoon in de Russian Shop ?Ik ben namelijk nog maar in het eerste land Volgens mij is die schreeuwende man 1 tegen iets aan het protesteren ofzo. Swiggers Nee bij het 2e eiland Bij de winkel Perseus , Is een special winkel waar je pakken kan kopen. Reageren
Platypus Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Haha, mooi gevonden En ook mooie kleding die je draagt Waar haal je dat ? Gewoon in de Russian Shop ?Ik ben namelijk nog maar in het eerste land Volgens mij is die schreeuwende man 1 tegen iets aan het protesteren ofzo. Swiggers Die kledij koop je in de winkel Perseus (2de land) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ....Volgens mij is die schreeuwende man 1 tegen iets aan het protesteren ofzo. Swiggers Er staat er inderdaad eentje te protesteren, (een of andere k*thippie! een volgende keer staat er zo'n Jehova getuige te spoileren over de hemel (schijnt niet zo leuk te zijn als je in het echte leven mensen hebt vermoord, etc.) ik kon het niet laten om die gast dus echt kompleet af te rossen... idd een geniaal R* geintje!! :rofl: :rofl: Reageren
Little Jacob Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 In Alderney bij de gevangenis daar staat ook altijd iemand de gevangenen overte halen met allemaal onzin Reageren
ScarPacino Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb het zelf ook al heel vaak meegemaakt meestal maak m af. Reageren
Swiggers Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Haha, mooi gevonden En ook mooie kleding die je draagt Waar haal je dat ? Gewoon in de Russian Shop ?Ik ben namelijk nog maar in het eerste land Volgens mij is die schreeuwende man 1 tegen iets aan het protesteren ofzo. Swiggers Nee bij het 2e eiland Bij de winkel Perseus , Is een special winkel waar je pakken kan kopen. Oké, bedankt Echt zo'n Gangster pak Reageren
js007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb er ook al een paar gezien. Het gaat het meest over het einde van de wereld Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb er een nieuw filmpje bijgezet (zie boven). Reageren
sven311 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 had ik ook al opgemerkt,maar ik werd zijn "gezaag" beu en heb hem afgeschoten Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 volgens mij is die eerste een jahova getuige die zecht luister naar mij dit is de kans van je leven anders krijg je consecuenties en dan ga je naar de hell luister naar me bla bla bal en die 2de is een hippie dit wil je wat duidelijk maken over de macht van de bedrijven:P Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 dat is irritand ik erger me er steeds op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.