Jump to content

Schreeuwende gekken


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    4

  • Little Jacob

    2

  • Swiggers

    2

  • HoutwormNL

    2

nooit opgevallen.. ^_^ Beter van R* dat ze overal van die rare dingetjes in het spel proppen :tu:

Nooit opgevallen? Vreemd, hij roept zelfs soms naar je. Dan roept ie heel snel achter elkaar: Hey you! You you you you yoouuu!!!!!!!!

Zoiets moet toch wel opvallen? Tipje, zet eens een hoofdtelefoon op. Hierdoor wordt het geluid zo lekker helder dat je zoiets wel moet horen. Zoniet, dan ben je doof.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik die gast doodschiet met een Desert Eagle vanaf de andere kant van de straat (je safehouse), dan valt als zijn geld op een richel op de eerste verdieping van het gebouw waar hij bij staat... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn geluid altijd uit en de ondertiteling aan. Doe ik omdat mijn moeder/broertje/vader er anders last van hebben. Ik zou niet weten hoe ik een koptelefoon erin moet doen dus misschien kun je me dat vertellen. Ik heb een normale koptelefoon die ik normaal gebruik om muziek te luisteren op de computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn geluid altijd uit en de ondertiteling aan. Doe ik omdat mijn moeder/broertje/vader er anders last van hebben. Ik zou niet weten hoe ik een koptelefoon erin moet doen dus misschien kun je me dat vertellen. Ik heb een normale koptelefoon die ik normaal gebruik om muziek te luisteren op de computer.

Bij de XBOX360 zit een headset bij. (tenzij je de kale versie gekocht hebt zonder HD etc.) Volgens mij kan er geen gewone koptelefoon in, maar dat heb ik nooit geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn geluid altijd uit en de ondertiteling aan. Doe ik omdat mijn moeder/broertje/vader er anders last van hebben. Ik zou niet weten hoe ik een koptelefoon erin moet doen dus misschien kun je me dat vertellen. Ik heb een normale koptelefoon die ik normaal gebruik om muziek te luisteren op de computer.

Even een korte maar duidelijke reactie: Die headset die bij de Xbox 360 wordt geleverd zoals hierboven gezegd, heb je niet veel aan. Deze geeft geen geluid van het spel door. Maar als het goed is zit er aan de kabel die naar je TV loopt een rode en een witte tulpstekker. Die zou je in een stereoset kunnen doen of zoals ik het doe, in je pc. Ik heb zelf 2 van dit soort ingangen voor tulpstekkers op m'n PC. Eentje is van m'n TV-Kaart en de tweede ingang heb ik zelf gemaakt door middel van een 2 TULP FEMALE-3.5mm JACK STEREO MALE 2,5M kabel. Ik heb een foto, alleen komt deze niet overeen met wat ik hier zeg. Op de foto staat een snoer met mannelijke tulpstekkers, terwijl de tulpstekkers vrouwelijk moeten zijn. Ik kon geen betere foto vinden.

De mannelijke jack stereo plug kan je dan in de blauwe ingang van je geluidskaart doen. Het geluid is dan harder of zachter te zetten via Line-In. Dit kan je vinden als je op het speakertje (Windows) rechtsonder te dubbelklikken.

EDIT: De site waar ik de foto van had, had het plaatje vervangen. Waarschijnlijk voor hotlinken. Eikels....

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Even een korte maar duidelijke reactie: Die headset die bij de Xbox 360 wordt geleverd zoals hierboven gezegd, heb je niet veel aan. Deze geeft geen geluid van het spel door.

:bonk: da's waar.. Ik zit nooit op live, dus ik gebruik hem nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...