XXL-GTA Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Het is een verwijzing naar Assassin's Creed, waar ook veel mensen zo staan te schreeuwen op straat. Ook de inhoud is ongeveer hetzelfde (maar dan modern en grappig(er)) Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 effen of-topic: op verschillende screenshots zie je Niko met een bril of zonnebril. Waar kan je die in godssnaam kopen. Ik ben al in alle winkels binnengelopen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 effen of-topic: op verschillende screenshots zie je Niko met een bril of zonnebril. Waar kan je die in godssnaam kopen. Ik ben al in alle winkels binnengelopen. In ieder geval in de russian shop. Bij de kassa staat een display met brillen volgens mij Back to Topic: Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Bedankt, zal het vanavond eens bekijken zit namelijk op school Reageren
Destilios Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 effen of-topic: op verschillende screenshots zie je Niko met een bril of zonnebril. Waar kan je die in godssnaam kopen. Ik ben al in alle winkels binnengelopen. In ieder geval in de russian shop. Bij de kassa staat een display met brillen volgens mij Back to Topic: nog steeds ff. offtopic het is maar 1 zonnebril en 1 gewone bril en nu wel weer ontopic Reageren
Grazy Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 de eerste leest een bijbel voor. dat zie je tog ook meestal in de stad. dan vertellen ze over god Reageren
B-Dup Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ze staan ook vaak bij de Algonquin bridge, Algonquin zijde Irritante tjappies, ik laat ze altijd een kogel koppen of ze mogen m'n honkbalknuppel ff voelen Bewerkt: 8 juni 2008 door B-Dup Reageren
fdrums Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 die 1ste man is volgens mij een christen die daar zo over besig is hij zegt zoiets over consequenties enzo en over dat je in hell komt hoorde ik. Reageren
Harrison Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik had er eens een horen schreeuwen over God ofzo . Reageren
freestyla Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik had er eens een horen schreeuwen over God ofzo . klopt er zijn voor zover ik al gezien heb 3 verschillende predikers op straat 2 blanken en één zwarte en soms zijn ze over god bezig of over een complot en scienfiction toestanden als je wil moet je maar is gaan luisteren in bohan recht tegenover je safehouse of in de alderney state correctional facility (daar aan een kapel in de gevangenis staat er ook één) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.