Jump to content

Veilig op het vliegveld?


joppie

Recommended Posts

Kan je ook op een of andere manier op het vliegveld komen zonder dat je die wanted levels krijgt?

Want nu heb je gelijk 4 sterren.

Het lijkt me namelijk wel leuk om tussen de vliegtuigen te rijden (veilig zonder politie).

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ook op een of andere manier op het vliegveld komen zonder dat je die wanted levels krijgt?

Want nu heb je gelijk 4 sterren.

Het lijkt me namelijk wel leuk om tussen de vliegtuigen te rijden (veilig zonder politie).

Volgens mij gaat dat niet om ''Veilig'' op het vliegveld te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je zo'n auto meeneemt diedaar rond horen te rijden, zo'n een met een oranje lampie op 't dak?

Ik kan het vanavond pas proberen (té jong zoontje in huis) maar het schoot me ineens te binnen... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een politie wagen of een vliegveld taxi of een vliegveld cabby daar rijd zal je geen sterren krijgen.

Die vliegveld taxi's en cabby's zijn in de kleuren van de vliegtuig maatschapij die daar vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij SA was het wel zo dat je met een politieauto ''ongemerkt'' in de garage kwam zolang je maar niet uitstapte.

He

Bij SA kon ik altijd gewoon zonder sterren op het vliegtuig komen [PS2]

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...