Smoker Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hey, Misschien beetje een stomme vraag maar kan iemand mij vertellen waar de gunclub is. Ik heb overal gezocht maar kan hem maar niet vinden op de kaart. Iemand een idee waar ik ongeveer moet zoeken? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hey,Misschien beetje een stomme vraag maar kan iemand mij vertellen waar de gunclub is. Ik heb overal gezocht maar kan hem maar niet vinden op de kaart. Iemand een idee waar ik ongeveer moet zoeken? Dat kan pas vanaf een bepaalde missie alleen weet niet meer welke sorry Reageren
Smoker Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) dat is het hem dus, ik heb de storyline gecompleet nu voor 64% maar weet nog steeds niet waar die is. niemand een idee waar die moet zijn ongeveer? Bewerkt: 4 mei 2008 door Smoker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.