Yronline Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 hey allemaal, Ik zit nu op 55% van het spel, en weet dat er nog 1 of 2 missies gedaan moeten worden. Maar om een of andere vage reden krijg ik geen telefoontje van Dimitri die ik wel zou moeten krijgen als ik de walkthroughs moet geloven. Heb zojuist Darko gecapped, Roman thuis afgezet en voor de verder rest beetje rondgekeken en gebeld wat ik nu verder moest doen. Alleen ik kom er niet echt uit .. iemand hier die voor ditzelfde probleem staat? Zal wel niet, want ik kon nergens op internet iets vinden over dit probleem mjaa, bij voorbaat dank, Gerrit. PS: die assassin missies hebben er niks mee te maken, ofwel? Dat zijn toch gewoon missies die je altijd kunt doen voor geld of fun, toch? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Probeer die assassin missies eens allemaal te halen, had ik ook gedaan en ik bleef missies krijgen. Assassin heeft 8 a 9 missies. Reageren
Yronline Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 dank voor snelle reactie zal 't eens proberen Reageren
Yronline Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 heb nu alle assassin missies gehaald, maar nog steeds geen telefoontje van Dimitri. even ter verduidelijking. ik heb alle mission progress op 100% staan, behalve: Roman's mission progress op 80% Gerry's mission progress op 40% en ik krijg steeds een telefoontje van Packie MacCreary over dat ik iets moet doen want hij zit met z'n rouwende moeder ofzoiets. Maar er verschijnen ook geen aanwijzingen of letters op de map. wat te doen wat te doen Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Je moet iets met het meisje dat je ontvoerd hebt doen, waarschijnlijk een foto nemen. Normaal gezien staat er op je map wel een teken hoor Reageren
-KeNnY- Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Je moet zelf naar Pegerino bellen, en dan moet je naar hem toe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.