Jump to content

wat nu?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb net de missie up up and away gedaan met die heelicopter dat je die van moet vervoeren maar nu kan k neit verder MOET je dan die vliegmissies hebebn gedaan zoals n.o.e enzow? of de missies van zero want die heb ik niet gedaan

Geplaatst:
ik heb net de missie up up and away gedaan met die heelicopter dat je die van moet vervoeren maar nu kan k neit verder MOET je dan die vliegmissies hebebn gedaan zoals n.o.e enzow? of de missies van zero want die heb ik niet gedaan

N.O.E enzo moet je idd hebben gedaan. (Zero niet)

Geplaatst:

dank jullie maar wel raar dat ik net als ik de laatste missie van het eiland moet doen ineens ander weer moet gaan doen maja zal ze zo ff proberen thnx mensen

Geplaatst:

ik heb net n.o.e en staway gedaan en daarna ging ik de 3de 1 x proiberen maar dat is neit gelukt want werd doodgeshcoten door rakketten toen ik weg vloog

Geplaatst:

bioharzard1990yakuza: hou het wel even ontopic. want die drivings school heeft er nix mee te maken. ja je moet alle vliegmissies doen om verder te komen. ;)

Geplaatst:
bioharzard1990yakuza: hou het wel even ontopic. want die drivings school heeft er nix mee te maken. ja je moet alle vliegmissies doen om verder te komen. ;)

Hij vraagt toch of hij de vliegmissies moet doen n00b :puh:

Geplaatst:
bioharzard1990yakuza: hou het wel even ontopic. want die drivings school heeft er nix mee te maken.  ja je moet alle vliegmissies doen om verder te komen.  ;)

Ja en jij hebt het over de driving school = autorijschool.

Dus wie is hier nou de n00b <_<

Geplaatst:

ik heb net black project en die laatste gedaan(weet ff neit hoe die heet) maar ik had sain mark's bistro ook niet gedaan :unsure: maar evengoed bedankt mensen;)

Geplaatst: (bewerkt)
bioharzard1990yakuza: hou het wel even ontopic. want die drivings school heeft er nix mee te maken.  ja je moet alle vliegmissies doen om verder te komen.  ;)

Ja en jij hebt het over de driving school = autorijschool.

Dus wie is hier nou de n00b <_<

Uhhhhh....???? IK? :)

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Geplaatst:

oke ff ontopic graag allebij!!!!!!!!!

je moet eerst de vliegmissies hebben gedaan en die missie dat je naar liberty city moet gaan

<_<

Geplaatst:
oke ff ontopic graag allebij!!!!!!!!!

je moet eerst de vliegmissies hebben gedaan en die missie dat je naar liberty city moet gaan

<_<

en dan kan je denk verder toch???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...