sven311 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik weet dat de xbox in augustus over de exclusieve content kan beschikken,echter vraag ik me af of er op de ps3 ook iets komt om te downloaden ofzo? grts Reageren
M4X Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Waarschijnlijk niet, aangezien Microsoft maarliefst 50 miljoen heeft betaald voor extra GTA IV content. Wel krijgt GTA IV waarschijnlijk een uitgebreide Home ondersteuning, iets wat de Xbox niet kan en zal krijgen. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik denk wel als het contract is afgelopen dat de PS3 ook de extra content krijgt. Reageren
L-Yah Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Oa zal home ondersteuning voor gta4 binnenkort verschijnen, en ook zijn er veel berichten te vinden dat er voor de PS3 ook DLC komt, alleen dan minder groot als dat voor de xbox. Reageren
-GJ- Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 er komt geen exclusieve content voor de PS3. Rockstar heeft wel aangekondigd dat er PS3 content komt, maar dit komt ook op de Xbox360. En Dwayne, wat jij zegt slaat nergens op, denk je dat Microsoft 50 miljoen gaat betalen en dat dat contract dan na een jaartje (of wat langer) "afloopt".. Weg 50 miljoen.. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Eerlijk gezegd vind ik Xbox ( Microsoft ) de grootste oplichters van dit wereldtje. Gisteren hebben ze ook al Yahoo gekocht. Ze kopen alles en iedereen op en om. Het ergste is nog wel dat ze 50.000.000 betalen aan Rockstar Games voor extra content shit. Maar ik vind het ook de fout van Rockstar Games zelf dat ze dat aangenomen hebben van Microsoft. De Playstastion was altijd het basis platform voor GTA en nu kom die ****** Microsoft en die denk door geld even alles goed te maken. Echt heel zielig. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) er komt geen exclusieve content voor de PS3.Rockstar heeft wel aangekondigd dat er PS3 content komt, maar dit komt ook op de Xbox360. En Dwayne, wat jij zegt slaat nergens op, denk je dat Microsoft 50 miljoen gaat betalen en dat dat contract dan na een jaartje (of wat langer) "afloopt".. Weg 50 miljoen.. tuurlijk geen jaar jij denkt zeker dat dat contract eeuwig is. En hoezo weg 50 miljoen die 50 miljoen hebben ze nu al een paar keer terug verdient. Bewerkt: 4 mei 2008 door Dwayne Forge Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 wat is home ondersteuning?:$ Home is iets wat Sony aan het ontwikkelen is. Het is een virutuele wereld voor de PS3, je kunt als mannetje rondlopen en waarschijnlijk zal dat gekoppeld worden aan GTA IV. Dat je dus dingen kunt verzamelen net zoals de achievements van de Xbox 360, maar dat is een wilde gok. Ik heb het in ieder geval nog nergens gehoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.