wupie Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 grand theft auto 6 misschien ? veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O Misschien zit er wel een regelmaat in ofzo kijkmaar: gta III was in LC toen kwam VC en toen SA en toen weer LC misschien komt nu wel weer VC khoop van wel van VC is gewoon de chillste stad tot nu toe toch? zon zee strand alles:P Ik vond san andreas beter na gta 4 natuurlijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 grand theft auto 6 misschien ? veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O Misschien zit er wel een regelmaat in ofzo kijkmaar: gta III was in LC toen kwam VC en toen SA en toen weer LC misschien komt nu wel weer VC khoop van wel van VC is gewoon de chillste stad tot nu toe toch? zon zee strand alles:P Dit klopt niet. GTA III - Liberty City GTA VC - Vice City GTA SA - San Andreas GTA LCS - Liberty City GTA VCS - Vice City Waar is San Andreas? GTA IV - Libery City Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 grand theft auto 6 misschien ? veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O Misschien zit er wel een regelmaat in ofzo kijkmaar: gta III was in LC toen kwam VC en toen SA en toen weer LC misschien komt nu wel weer VC khoop van wel van VC is gewoon de chillste stad tot nu toe toch? zon zee strand alles:P Dit klopt niet. GTA III - Liberty City GTA VC - Vice City GTA SA - San Andreas GTA LCS - Liberty City GTA VCS - Vice City Waar is San Andreas? GTA IV - Libery City LCS en VCS waren bedoeld voor de PSP (later gingen ze ook naar de PS2), maar het San Andreas landschap is te groot voor de PSP. Vandaar dat ie er waarschijnlijk niet is. Bovendien denk ik niet dat Vice City terug komt, hoe zouden ze het spel dan moeten noemen? Want GTA Vice City bestaat al, en GTA Vice City 2 is nogal onorgineel. GTA Maimi ofzo zou wel goed klinken, maar Rockstar; verbaas ons. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 grand theft auto 6 misschien ? veel 5 is dan misschien vice city rockstar zit vast vol met plannen en ideeen :O Misschien zit er wel een regelmaat in ofzo kijkmaar: gta III was in LC toen kwam VC en toen SA en toen weer LC misschien komt nu wel weer VC khoop van wel van VC is gewoon de chillste stad tot nu toe toch? zon zee strand alles:P Dit klopt niet. GTA III - Liberty City GTA VC - Vice City GTA SA - San Andreas GTA LCS - Liberty City GTA VCS - Vice City Waar is San Andreas? GTA IV - Libery City LCS en VCS waren bedoeld voor de PSP (later gingen ze ook naar de PS2), maar het San Andreas landschap is te groot voor de PSP. Vandaar dat ie er waarschijnlijk niet is. Bovendien denk ik niet dat Vice City terug komt, hoe zouden ze het spel dan moeten noemen? Want GTA Vice City bestaat al, en GTA Vice City 2 is nogal onorgineel. GTA Maimi ofzo zou wel goed klinken, maar Rockstar; verbaas ons. Ik hoop dat Vice City terug komt. Alleen Tommy zou wel een bejaarde zijn Grand Theft Auto Vice City: The Future Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 vice city is een rotstad hoop dat sa terug komt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bovar69 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 gta bagdad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) gta bagdad lekker als vince vance terroristen om leggen Bewerkt: 26 november 2008 door wupie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 MOET IK ZIEN..link?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 ik vind het raar dat in alle gta's(buiten de 1 waar je je eigen personage kan kiezen)mannelijke personages worden gebruikt.Vrouwen kunnen toch ook gevaarlijk zijn als je kijkt naar die vrouw met zwart haar in prison break sezoen 3 .Verder dacht ik aan een gta met een fantasie wereld waar je een zwarte magier bent die opt einde de wereld heeft veroverd.Of een gta met alle superhelden en superslechten . Stom dat we ni aan R* kunnen vragen om dat te doen voor ons . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Het komt vooral doordat de doelgroep jongens zijn. En als jongen schijn je niet graag een vrouw te spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Het komt vooral doordat de doelgroep jongens zijn. En als jongen schijn je niet graag een vrouw te spelen. ik vind dat het meer seksictisch overkomt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Misschien zit er wel een regelmaat in ofzo kijkmaar: gta III was in LC toen kwam VC en toen SA en toen weer LC misschien komt nu wel weer VCkhoop van wel van VC is gewoon de chillste stad tot nu toe toch? zon zee strand alles:P nja, mss wie weet zien we tommy terug ! want ken rosenberg kwam ook terug in SA Bewerkt: 11 december 2008 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Het GTA IV: Easter Egg forum lijkt me niet de juiste plaats om over toekomstige GTA's te discussiëren. Bovendien is het totaal offtopic, want het topic ging feitelijk over de TV in GTA IV, waarop stukjes uit SA terug zijn te zien. Nu dit ondertussen al een tijdje bekend is en er daarnaast niet meer ontopic gegaan wordt, denk ik dat we dit topic wel kunnen laten rusten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts