Jump to content

Garage in Bohan ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Heb je het verhaal al uitgespeeld of niet? Het gaat erom hoe ver je bent in het spel, niet %, want je kunt ook al alle andere zijmissies hebben gedaan ofzo.

verhaal is klaar ja brucie heb ik ook klaar maar weet jij nog verdere zij missies dan wat ik missschien kan doen ??

^_^ bedankt alvast

je moet je inbox van je gsm is doorkijken om te zien of er geen tussen zit van een zekere stevie

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook nog kan zijn is dat je inbox vol zit. Verwijder in dat geval een aantal van je oude SMSjes, en kijk of je evenlater wat van Stevie krijgt.

echt vage zooi heb me inbox gecheckt en alles maar lukt niet echt misschien me broer zitten kl*te ofzo maarja bedankt anyway _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook nog kan zijn is dat je inbox vol zit. Verwijder in dat geval een aantal van je oude SMSjes, en kijk of je evenlater wat van Stevie krijgt.

echt vage zooi heb me inbox gecheckt en alles maar lukt niet echt misschien me broer zitten kl*te ofzo maarja bedankt anyway _O__O_

maar het bericht van stevie kan je mormaal niet verwijderen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook nog kan zijn is dat je inbox vol zit. Verwijder in dat geval een aantal van je oude SMSjes, en kijk of je evenlater wat van Stevie krijgt.

echt vage zooi heb me inbox gecheckt en alles maar lukt niet echt misschien me broer zitten kl*te ofzo maarja bedankt anyway _O__O_

maar het bericht van stevie kan je mormaal niet verwijderen

eeey ik heb het gevonden :puh: sms toch nie goed gezien maar uuh nu kan ik een niet vinden die in rotterdam hill weet iemand dat dan ?? :bonk:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

je hoeft niet eens het spel uitgespeelt te hebben het is niet zeker wnnr je um krijgt

brucie zegt iederekeer of je werk wil ik heb dat niet gedaan op een gegeve moment krijge je gwn

een berichtje op je tel. en dan staat er zo van brucie heeft mij dit nummer gevege ik hoorde dat je werk nodig had zoiets stond er en hij stuurde er een photo bij van de auto die je moest zoeken

dus

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de naam van die gast Brucie is.

Ten tweede moet je je mail checken om te zien welke auto's je moet stelen.

(Je mail checken in gta dus he :puh:)

nee je moet 2x autos jatten, eerst voor Brucie. Als je dat van Brucie hebt voltooid worde je gesmst door Stevie en dan moet je voor Stevie autos gaan jatten

BTW als je klaar bent met de car theft van Stevie kan je nog steeds autos naar de garage brengen, je kan bijna alle autos brengen maar je krijgt er wel minder geld voor

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Wat kun je eigenlijk doen bij de Garage in Bohan ? :cya:

Want die staat wel aangegeven op je map maar je kan er niet binnen toch ?

dat is de plek waar je de auto's moet brengen voor stevie

de eerste staat in leftwood Alderney vlakbij een ziekenhuis een

een zwarte cavalcade en die moet je naar dat plekkie brengen

welke street staat deze heb er wel een gestolen maar kan er nog nie in wie kan me helpen??

m.v.g crossboy1992

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...