Jump to content

Mobieltje


Newown

Recommended Posts

Volgens mij zit er geen MP3 op want ik las ergens dat je geen muziek kon luisteren tijd het lopen.

De bron waar ik dat heb gelezen kan ik heleaas niet meer vinden :N

zou wel jammer zijn dit kon in saints row 1 al namelijk. mogelijk dat in de extra content dit er nog bij komt of anders toekomstige gta's.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb net het 2de mobieltje gekregen en heb nu een camera erop zitten,

maar geen mp3 speler :( krijg ik die nog ( zoja wanneer) of hebben ze dat eruit gehaalt

Newown

Hoeveel procent en zou je er een foto van kunnen maken? van de telefoon? dan heb ik deel 1 gezien en deel 2...Ik ga de PC game in november kopen dus wil ik het weten...It's me, Nico heeft dat ook voor mij gedaan (It's me, Nico is een lid van GTA Forum...) en dus... met de webcam..

Groetjes

L156

B.S.

Als het kan met een PM..

B.B.S.

Trouwens dat bericht je hierboven van: Newown (Ruitje intikker)van die vraag wil ik ook graag het antwoord: ''Hoeveel mobieltjes zijn er?''

Bewerkt: door L156
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb net het 2de mobieltje gekregen en heb nu een camera erop zitten,

maar geen mp3 speler :( krijg ik die nog ( zoja wanneer) of hebben ze dat eruit gehaalt

Newown

Hoeveel procent en zou je er een foto van kunnen maken? van de telefoon? dan heb ik deel 1 gezien en deel 2...Ik ga de PC game in november kopen dus wil ik het weten...It's me, Nico heeft dat ook voor mij gedaan (It's me, Nico is een lid van GTA Forum...) en dus... met de webcam..

Groetjes

L156

B.S.

Als het kan met een PM..

B.B.S.

Trouwens dat bericht je hierboven van: Newown (Ruitje intikker)van die vraag wil ik ook graag het antwoord: ''Hoeveel mobieltjes zijn er?''

De nieuwe is bijna het zelfde als je eerste mobieltje je kan alleen themas en ringtones downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Er zijn maar 2 mobieltjes en je gebruikt automatisch het 2e mobieltje zodra je het krijgt en kan niet terug wisselen. Dit mobieltje heeft een camera waar je foto's mee kunt maken die nergens op geslagen worden. Een mp3 zit niet in GTA IV en een eigen radio zender zoals in SA ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn maar 2 mobieltjes en je gebruikt automatisch het 2e mobieltje zodra je het krijgt en kan niet terug wisselen. Dit mobieltje heeft een camera waar je foto's mee kunt maken die nergens op geslagen worden. Een mp3 zit niet in GTA IV en een eigen radio zender zoals in SA ook niet.

Hahahahaha... :schater::schater:

Hoe zou je je eigen liedjes dan erin krijgen?

Geen iedee..iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...