Newown Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hey, Ik heb net het 2de mobieltje gekregen en heb nu een camera erop zitten, maar geen mp3 speler krijg ik die nog ( zoja wanneer) of hebben ze dat eruit gehaalt Newown Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Volgens mij zit er geen MP3 op want ik las ergens dat je geen muziek kon luisteren tijd het lopen. De bron waar ik dat heb gelezen kan ik heleaas niet meer vinden Reageren
gta dylan Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik wist niets van een mp3 speler Reageren
devilrich Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Volgens mij zit er geen MP3 op want ik las ergens dat je geen muziek kon luisteren tijd het lopen.De bron waar ik dat heb gelezen kan ik heleaas niet meer vinden zou wel jammer zijn dit kon in saints row 1 al namelijk. mogelijk dat in de extra content dit er nog bij komt of anders toekomstige gta's. Reageren
Newown Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hoeveel mobieltjes krijg je in totaal? Reageren
L156 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Hey,Ik heb net het 2de mobieltje gekregen en heb nu een camera erop zitten, maar geen mp3 speler krijg ik die nog ( zoja wanneer) of hebben ze dat eruit gehaalt Newown Hoeveel procent en zou je er een foto van kunnen maken? van de telefoon? dan heb ik deel 1 gezien en deel 2...Ik ga de PC game in november kopen dus wil ik het weten...It's me, Nico heeft dat ook voor mij gedaan (It's me, Nico is een lid van GTA Forum...) en dus... met de webcam.. Groetjes L156 B.S. Als het kan met een PM.. B.B.S. Trouwens dat bericht je hierboven van: Newown (Ruitje intikker)van die vraag wil ik ook graag het antwoord: ''Hoeveel mobieltjes zijn er?'' Bewerkt: 4 mei 2008 door L156 Reageren
devilrich Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ik heb de missie net gehad. ik kan wel effe kijken op hoeveel % ik nu zit. ik edit zo meteen wel even. Edit: 32.10% Bewerkt: 4 mei 2008 door devilrich Reageren
Newown Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hey,Ik heb net het 2de mobieltje gekregen en heb nu een camera erop zitten, maar geen mp3 speler krijg ik die nog ( zoja wanneer) of hebben ze dat eruit gehaalt Newown Hoeveel procent en zou je er een foto van kunnen maken? van de telefoon? dan heb ik deel 1 gezien en deel 2...Ik ga de PC game in november kopen dus wil ik het weten...It's me, Nico heeft dat ook voor mij gedaan (It's me, Nico is een lid van GTA Forum...) en dus... met de webcam.. Groetjes L156 B.S. Als het kan met een PM.. B.B.S. Trouwens dat bericht je hierboven van: Newown (Ruitje intikker)van die vraag wil ik ook graag het antwoord: ''Hoeveel mobieltjes zijn er?'' De nieuwe is bijna het zelfde als je eerste mobieltje je kan alleen themas en ringtones downloaden Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 voor die thema's en ringtones moet je btw ook betalen $100 dacht ik Reageren
Goldadon Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 er zit geen mp3 op , zou wel vet zijn Reageren
L156 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Kan iemand van Mobieltje 2 een foto maken? Gr Reageren
Valto Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Er zijn maar 2 mobieltjes en je gebruikt automatisch het 2e mobieltje zodra je het krijgt en kan niet terug wisselen. Dit mobieltje heeft een camera waar je foto's mee kunt maken die nergens op geslagen worden. Een mp3 zit niet in GTA IV en een eigen radio zender zoals in SA ook niet. Reageren
L156 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Er zijn maar 2 mobieltjes en je gebruikt automatisch het 2e mobieltje zodra je het krijgt en kan niet terug wisselen. Dit mobieltje heeft een camera waar je foto's mee kunt maken die nergens op geslagen worden. Een mp3 zit niet in GTA IV en een eigen radio zender zoals in SA ook niet. Hahahahaha... Hoe zou je je eigen liedjes dan erin krijgen? Geen iedee..iemand? Reageren
connoz Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 via een usb stickie... Reageren
Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Hey,Ik heb net het 2de mobieltje gekregen en heb nu een camera erop zitten, maar geen mp3 speler krijg ik die nog ( zoja wanneer) of hebben ze dat eruit gehaalt Newown Heeft dat er ooit in gezeten dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.