ietsAnders0 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik heb het net allemaal gehaald en heb de trap gevonden maar als ik klaar ben dan wil die gast een offer ofzo ? Wat moet je dan doen moet je ze vermoorden of volgen? Ik had namelijk hun auto kapot geschoten en toen vloog die in de fik en toen was het mission failed :O Iemand een idee wat je moet doen ? Bewerkt: 4 mei 2008 door igi0n Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Als de auto stopt is er gewoon recht naast jouw een opening in de fabriek, dan ga je naar rechts en dan kom je een trap tegen, niet zo moeilijk lijkt me.. Bewerkt: 4 mei 2008 door Jack-IV Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Gevonden , Hardstikke bedankt Volgende keer toch beter zoeken XD[/font] Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Je moet hem volgen zonder schieten. Hij gaat stoppen en schieten op jou maar Jimmy mag niet dood dus beter auto schuilt aan de muur en je schiet op hen dan pakt de tas dan rijdt met hem naar zijn huis. Ik moet 5 keer opnieuw doen aan die missie. Dat is niet makkelijke missie. Reageren
danielb Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 het moeilijkste van deze missie vond ik het vinden van de trap... Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Sorry hoor maar ik ben nu echt ********* boos Nou ik denk NU ga ik het halen , sta ik voor dat raampje schiet ik perongeluk MISSION FAILED .... Ik probeer het opnieuw en ik haal het eindelijk volg die kut auto die weg probeert te gaan , stappen die gasten uit en schieten pegerino meteen dood ........ Iemand tips :|? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als zij stoppen met te rijden dan stop je achter de muur die zij kunnen niet schieten. je moet uitstappen en schiet op allemaal dan pakt de tas dan stapt in de auto. Jouw auto mag niet dichtbij met zijn auto daarom beter auto parkeert achter de muur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.