niels8500 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hallo allemaal, ik heb zojuist GTA San andreas uitgespeeld op mijn Xbox. Alleen op het 2de eiland is een Auto-Showroom en daar horen auto's in te staan volgens mijn vrienden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en er auto's in kan krijgen. Groetjes Niels PS) Ik speel cheat-vrij Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Er zijn 2 Showrooms: Otto's Autos in het noordoosten en Wang Cars in het oosten. Ik denk dat jij Otto's Autos bedoelt en je vrienden Wang Cars, want in Otto's Autos komen geen auto's te staan, maar in Wang Cars staan wel auto's. Wang Cars ligt schuin tegenover de Doherty Garage en ten noorden van het treinstation. Reageren
niels8500 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Er zijn 2 Showrooms: Otto's Autos in het noordoosten en Wang Cars in het oosten. Ik denk dat jij Otto's Autos bedoelt en je vrienden Wang Cars, want in Otto's Autos komen geen auto's te staan, maar in Wang Cars staan wel auto's. Wang Cars ligt schuin tegenover de Doherty Garage en ten noorden van het treinstation. Ja die bedoel ik, weet jij hoe ik er auto´s in krijg Groetjes Niels Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Er komen helemaal geen auto's in Otto's Autos, deze showroom wordt alleen gebruikt in de missie Test Drive, waar je een Sultan en een Elegy jat in deze showroom. Verder komen er helemaal geen auto's in de showroom. Reageren
megamaggot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Misschien bedoel je de export missies die je moet doen? Reageren
joppie Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ja, in Ott's staan wel auto's, niet altijd maar ze spwanen er wel: Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ja, in Ott's staan wel auto's, niet altijd maar ze spwanen er wel: ik heb daar nog nooit auto's gezien Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Er spawnen ook lang niet altijd wagens in Otto's. Heel enkel zie je hooguit 2 wagens staan, soms 3. Later heb je ook kans dat deze weer weg zijn. Je moet dus maar net de mazzel hebben er wat zien staan. Reageren
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 In de Wangcars garage staan alleen de auto's die je hebt gejat in de Wang Cars missies van Cesar Reageren
niels8500 Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik bedoel in het 2de eiland tegen over de trein rails, maar ik heb daar helemaal geen missies gehad ofzo. Bij het Doherty Station, Bij Wangcars daar staat een blauw-dingettje van dat ik het kan kopen maar als ik erop sta gebeurt er niks Reageren
Velaro Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik bedoel in het 2de eiland tegen over de trein rails, maar ik heb daar helemaal geen missies gehad ofzo.Bij het Doherty Station, Bij Wangcars daar staat een blauw-dingettje van dat ik het kan kopen maar als ik erop sta gebeurt er niks Je moet op een knop duwen. Normaal komt er linksboven een kadertje in beeld en er staat 'Press *** to buy Wang Cars'. Ik dacht dat dit TAB of RSHIFT was. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik bedoel in het 2de eiland tegen over de trein rails, maar ik heb daar helemaal geen missies gehad ofzo.Bij het Doherty Station, Bij Wangcars daar staat een blauw-dingettje van dat ik het kan kopen maar als ik erop sta gebeurt er niks Juist, die showroom heet Wang Cars (dus niet bij Wang Cars). Om die garage (showroom) te kunnen kopen moet je aan 3 voorwaarden voldoen: missie Yay Ka-Boom-Boom halen Driving School / Back to School halen (= minimaal 70% (= brons) op alle onderdelen) $50.000,= Dan zal 'blauw-dingettje van dat ik het kan kopen' , zoals jij dat noemt, groen worden. Want alleen als er een groen huisje voor staat kan je een gebouw kopen. Succes. Overigens had je dat ook gewoon op wiki kunnen vinden: >klikkerdeklikklik< of >hier in het missieoverzicht< Reageren
N. Bellic Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Bij mij staan er bij Otto's wel altijd auto's en in Wang cars ook. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Bij mij staan er bij Otto's wel altijd auto's en in Wang cars ook.De auto's in Wang Cars zijn de beloningen van de missies die je kan doen nadat je WC hebt gekocht en zijn altijd dezelfde voertuigen. Volgens mij zijn de auto's in Otto's altijd random. Reageren
niko belic Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 de missies die je moet doen zijn Zeroing In Test Drive Customs Fast Track en Puncture Wounds voor wang cars moet hje teneerste driving school doen dan krijg je telefoontje van ceasar dat wang cars te koop is en dan kan je kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.