tinyq Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ik heb een nox command alleen hij werkt niet kan iemand me het goeie geven? en waar moet ik hem plaatsen bij onplayerentervehicle of gewoon bij command dinges? gr tinyq ps dit heb ik er staan if(strcmp(cmdtext, "/nox", cmdtext, true) == 0) { new Float:vehicleid, Float:vehicle; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if (vehicleid == vehicle) { AddVehicleComponent(vehicle, 1010); } } } return 1; } Bewerkt: 4 mei 2008 door tinyq Reageren
Ophion Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 http://www.pastebin.ca/1006953 Bij: OnPlayerCommandText Dat moet 't doen denk ik. Reageren
tinyq Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) een woord geweldig bedankt kan iemand me ook nog helpen met deze changecolor command voor vehicles ps heb dit if(strcmp("/changecol", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);} {ChangeVehicleColor(vehicleID, 0,6); } return 1;} Bewerkt: 4 mei 2008 door tinyq Reageren
Ophion Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Vooruit dan maar: http://www.pastebin.ca/1007095 Reageren
tinyq Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 jovu je bent gewoon in een woord geweldig nogmaals Reageren
steve6972 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik heb een nox command alleen hij werkt niet kan iemand me het goeie geven? en waar moet ik hem plaatsen bij onplayerentervehicle of gewoon bij command dinges?gr tinyq ps dit heb ik er staan if(strcmp(cmdtext, "/nox", cmdtext, true) == 0) { new Float:vehicleid, Float:vehicle; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if (vehicleid == vehicle) { AddVehicleComponent(vehicle, 1010); } } } return 1; } Wat is de functie van /nox ?? Reageren
Ophion Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik heb een nox command alleen hij werkt niet kan iemand me het goeie geven? en waar moet ik hem plaatsen bij onplayerentervehicle of gewoon bij command dinges?gr tinyq ps dit heb ik er staan if(strcmp(cmdtext, "/nox", cmdtext, true) == 0) { new Float:vehicleid, Float:vehicle; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if (vehicleid == vehicle) { AddVehicleComponent(vehicle, 1010); } } } return 1; } Wat is de functie van /nox ?? - de server kijkt of er /nox getypt is - als dat zo is kijkt hij of hij in een auto zit - als dat ook zo is zet hij NOS op je auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.