Jump to content

Missie : When Funday Comes

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand misschien een goeie tip omdat ik ben pas net begonnen op de PsP en ik nog niet zo goed rijden ik probeerde een van die gasten op een quad te vermoorden maar dat ging dus niet door : Misson Failed =D

Groetjes Niels

Geplaatst:

Wat Jericho zegt klopt..

Probeer ook de handrem te gebruiken bij scherpe bochten, omdat de quad niet bepaald scherp stuurt.

Geplaatst:

Bij zo'n soort missie helpt eigenlijk maar een ding echt goed; Oefenen, oefenen en nog eens: Oefenen. Dit is een missie die of geweldig gaat of helemaal slecht. Je moet alle beochten rustig nemen, alle andere deelnemers vermijden (dus niet proberen te rammen, dat helpt niet!) en de race vaak herhalen. Uiteindelijk zul je de race goed kennen en dan heb je een duidelijk voordeel ten opzichte van je tegenstanders. Wat ook handig is is dat je de markers erg breedmag nemen, dus als er eentje in een bocht zit, is het het handigste hem aan de zijkant te raken zodat je zoveel mogelijk kunt afsnijden. Kijk natuurlijk el uit dat je niet te ver komt, want dan mot je terug en dat zou erg zonde zijn natuurlijk.

Lukt het alsnog niet? Dan kun je natuurlijk hier vertellen wat er nou precies (en waar) fout gaat, en desnoods een savegame aanvraag doen. Dat wil vast wel iemand voor je doen. Succes ermee!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Ik heb deze missie vandaag ook gedaan

maar de tips die ik heb blijf rustig ga niet stressen

en stuur het pookje lichtjes

Geplaatst:

Zoals er al werd gezecht oefenen. Maar wat er het belangrijste is is dat je niemand dood mag schiten. Nog een tip is rem een beedje af bij iedere bocht maar niet te veel. Bij een rustige snelheid kan je de bocht rustig nemen en dan heb je minder lang de tijd nodig om weer op snelheid te komen. En de No breaks of de Wallstopper (niet remmen of de muurstopper) zijn hier niet handig dat was aleen handig geweest als dit een auto was maar dit is een motor achtige voertuig.

Groetjes Rinaldootje :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

En als je hem nog niet kan halen moet je gewoon een savegame plaatsen, dan wil iemand( waaronder ik:P) hem best voor je halen;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...