STASKO Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Wat vind jij leuker? Met cheats chaos veroorzaken of gewoon zonder cheats de boel op stelten zetten in SA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ik vind zonder cheats ravage veroorzaken leuker, beetje proberen meer skill erbij te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 met z,n chaos is het zo remoerig en dat haat ik en je kunt dan nog niet eens fatsoenlijk door de straat rijden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 het is allebij wel leuk maar zonder cheats is het toch wel leuker en zoals Mark B. zegt : je krijgt er ook nog eens skills van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Ik gebruik toch liever codes om chaos te maken. Dan ga ik ook niet dood, en gaan mijn kogels ook niet op. En met codes kun je ook veel meer chaos maken dan zonder codes. En mijn skills zijn toch al allemaal op zijn max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DreamZ Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Helmaal mee eens mazzeltje gwoon ff tankje spawnen als het te heet onder je voeten wordt en wat wapen codes riotje erbij aah wat wil je nog meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 meeste zeggen op de forum dat het met geen cheats de missie's gemakkelijker zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Ik gebruik toch liever codes om chaos te maken.Dan ga ik ook niet dood, en gaan mijn kogels ook niet op. En met codes kun je ook veel meer chaos maken dan zonder codes. En mijn skills zijn toch al allemaal op zijn max nee dat is nou niet het zwitserleven gevoel, alles moet op de natuurlijke maniet gebeuren vind ik, je mag de natuur geen handje helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ik gebruik wel cheats nuttige zoals police weg armor enzo en soms als ik niks te doen heb doe ikrellen enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 met cheats is het veel leuker op choas te verorzaken veel wapens veel armor en knallen maar op de politie :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ik heb SA uitgespeeld dus vind ik het best om cheats te gebruiken, trouwens met cheats kun je je echt doodlachen omdat er door cheats soms heel vreemde gebeurtenissen uit voortkomen!! Maar welke code is er voor onsterfelijkheid want die code die ik heb werkt niet!! dus zou iemand die code hier willen plaatsen? mischien dat ik de verkeerde heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Ik had toen ik de eerst keer gta sa speelde wel op een gegeven moment cheats gebruikt, maar omdat ik toen hoorde dat je hem dan niet helemaal 100 % uit kan spelen ben ik weer overnieuw begonnen en gebruik ik geen cheats, maar heb ik hem dan uitgespeeld dan zou ik het wel gebruiken want dan kan je zekers veel chaos veroorzaken zeg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CapoJo Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Zonder Cheats as je het dan kan is het vetter. Maar met cheats is makkelijker. En krijg je geen Skills dan als je Cheats gebruikt???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Zonder Cheats as je het dan kan is het vetter.Maar met cheats is makkelijker. En krijg je geen Skills dan als je Cheats gebruikt???? ja als je cheat gaat je skill ook omhoog ik vind met cheats chaos maken leuker je hebt dan meer keuze om chaos te maken bv. alle auto's in 1x opblazen en je kan dan veel langer chaos maken want je gaat minder snel dood dan kan je met 6sterren ook gewoon door gaan met chaos maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 ik heb SA uitgespeeld dus vind ik het best om cheats te gebruiken,trouwens met cheats kun je je echt doodlachen omdat er door cheats soms heel vreemde gebeurtenissen uit voortkomen!! Maar welke code is er voor onsterfelijkheid want die code die ik heb werkt niet!! dus zou iemand die code hier willen plaatsen? mischien dat ik de verkeerde heb Die bestaat jammer genoeg niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.