X-Zero Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 ik gebruik codes om chaos te maken. maar zonder kan je ook skill erbij krijgen en dan kan je ook opslaan. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik gebruik ook codes want ik vind dat je dan veel meer chaos kan maken met wapencheats en zo ik doe dan ook de smash en boom cheat politie kapot maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik gebruik toch liever codes om chaos te maken.Dan ga ik ook niet dood, en gaan mijn kogels ook niet op. En met codes kun je ook veel meer chaos maken dan zonder codes. En mijn skills zijn toch al allemaal op zijn max Het is toch wel leuker met cheats een chaos te maken want dan heb je meer aktie! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.