Jump to content

Hoeveel kost GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor de xbox iets van 60 euro je kunt ook even op google zoeken of in de winkel kijken.

Geplaatst:

Dit verschilt per winkel, wat dus eigenlijk niet moet. GTA IV + een PS3= 400 €. Wil je alleen GTA IV voor de PS3, dan kost het je je 65 €. Alleen GTA IV voor de XBOX 360 dan is het 60 €.

Dit is allemaal erg verschillend. Wat hierboven staat zijn de prijzen in mijn buurt. Maar ik heb ook al gelezen dat het in Amsterdam of Rotterdam maar 50 € is. Waarom dit zo verschillend is weet ik ook niet. Maar om dus precies te weten wat GTA IV in jou buurt kost, zul je toch echt zelf even naar de winkel moeten gaan. ;)

Succes ;)

Swiggers :cya:

Geplaatst:
OK,bedankt!

Mediamarkt in groningen kreeg ik hem voor 50 euro, geen enkele speciale bon of zo, gewoon voor iedereen 50 euro.

Geplaatst:
Dit verschilt per winkel, wat dus eigenlijk niet moet. GTA IV + een PS3= 400 €. Wil je alleen GTA IV voor de PS3, dan kost het je je 65 €. Alleen GTA IV voor de XBOX 360 dan is het 60 €.

Dit is allemaal erg verschillend. Wat hierboven staat zijn de prijzen in mijn buurt. Maar ik heb ook al gelezen dat het in Amsterdam of Rotterdam maar 50 € is. Waarom dit zo verschillend is weet ik ook niet. Maar om dus precies te weten wat GTA IV in jou buurt kost, zul je toch echt zelf even naar de winkel moeten gaan. ;)

Succes ;)

Swiggers :cya:

Amsterdam en Rotterdam hebben een haven waar dat allemaal aankomt per boot dus zijn de vervoerskosten lager dan bijv. in Limburg

Geplaatst:
OK,bedankt!

Mediamarkt in groningen kreeg ik hem voor 50 euro, geen enkele speciale bon of zo, gewoon voor iedereen 50 euro.

zal ik ook ff kijken, ga dinsdag toch naar groningen ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...