gta-pilot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Onderwerp: freestyle Soort design: freestyle Size design: freestyle Render: freestyle Animatie: freestyle Premade: freestyle Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Doe je best ik lever mijne an die van jou in. Als het nog voor woensdag kan.
gta-pilot Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ok. Kan je iets opschieten? Ik moet morgen weg :\
Arthis Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik was nog niet begonnen, maar aangezien ik een premenade mag inleveren doe ik dat maar:
joppie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Arthis: Mooie sig met leuke effecten, dat licht is ook leuk gedaan en je naam staat er prima in. Trouwens ook mooi gebrusht. GTA-pilot: Ja, je sig is een beetje aan de drukke en onoverzichtlijke kant. Voortaan denk ik die dingetjes bovenop weglaten, geen ide wat dat grijze is... een vogel? spin met ijzeren poot? Er zweeft een hoofd, teveel ingeblend?... en ik zou toch het lettertype anders doen. Vote: Arthis
1974 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ARTHIS:deze heeft mooie kleuren en dat figuur is er goed in gezet,alleen wat is dat op de achtergrond.nou in ieder geval 9/10 GTA PILOT:deze heeft ook mooie kleuren alleen hij is een beetje vaag,alleen die man zijn hoofd is te zien.6/10 STEM:ARTHIS
klikoe Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Arthis: Mooie kleuren en dat figuur is er goed ingezet. 10/10 GTA-pilot: Erg onduidelijk, en de tekst begrijp ik niet. 5/10 Stem: Arthis Bewerkt: 7 mei 2008 door klikoe
RonaldVC Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Battle afgelopen, winnaar Arthis! Arthis, 1 punt voor jou erbij, helaas GTA-pilot, 1 punt voor jou eraf.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts