Jump to content

Xbox 360


DenkaanHenk

Recommended Posts

Kan iemand uit zoeken hoe je bijvoorbeeld een 100 % savegame vanaf de computer op de Xbox 360 zet? Ik ga 2 weken op vakantie naar Griekenland, in 2 weken moet dat wel lukken lijk mij. Jammer dat de Xbox 360 weer achter gehouden word met al die PS3 fanboys, of allebei of allebei niet. Maarja hopelijk is me aanvraag gedaan als ik terug ben van vakantie, zie de eerste zin in deze post. Deze zin dus:

Kan iemand uit zoeken hoe je bijvoorbeeld een 100 % savegame vanaf de computer op de Xbox 360 zet?

Ik zou degene die dit uitzoekt erg dankbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je niet, alles kan. Dus als nog.

Kan iemand uit zoeken hoe je bijvoorbeeld een 100 % savegame vanaf de computer op de Xbox 360 zet?

Dat kan niet DenkaanHenk, alleen als je een omgebouwde Xbox 360 hebt heb ik ergens gehoord, maar daarvoor geven we hier geen medewerking en hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je niet, alles kan. Dus als nog.

Kan iemand uit zoeken hoe je bijvoorbeeld een 100 % savegame vanaf de computer op de Xbox 360 zet?

Vroeger zijden ze dat de aarde plat was en dat kon niet zijden ze en nu wel.

Dus je weet nooit misschien moet even googelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke savegame is gamertag gekoppeld

Dus wat op gamertag 1 wordt gecreerd kan ook alleen op die gamertag gebruikt worden

Dus het is voor de Xbox 360 niet mogelijk om savegames uit te wisselen (dit is ivm de achievements en de gamerpoints)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...