Jump to content

Ga jij Grand Theft Auto IV 100 % uitspelen?


Miek

Ga jij Grand Theft Auto IV 100 % uitspelen?  

153 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij Grand Theft Auto IV 100 % uitspelen?

    • Ja
      102
    • Nee
      22
    • Weet niet
      26


Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    2

  • Jacky-2007

    2

  • Biocount

    1

  • Miek

    1

1 ding snap ik niet,

Iedereen zegt dat ze het niet doen, omdat het te lang duurd, maar wat met die gast die GTA 4 in 18 uur heeft uitgespeeld, dus lijkt mij dat het uitspelen helemaal niet zo lang duurd :S

Maar ik denk dat ik wel voor de 100% ga, had bij SA ook alles gedaan, behalve die collectables.

Aangezien GTA 4 er minder heeft.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding snap ik niet,

Iedereen zegt dat ze het niet doen, omdat het te lang duurd, maar wat met die gast die GTA 4 in 18 uur heeft uitgespeeld, dus lijkt mij dat het uitspelen helemaal niet zo lang duurd :S

Maar ik denk dat ik wel voor de 100% ga, had bij SA ook alles gedaan, behalve die collectables.

Aangezien GTA 4 er minder heeft.

Greetz

die gast heeft de storymode uitgespeeld maar niet gta op 100% behaald. kan gewoon niet al ga je puur voor de duiven...

ik ga zelf niet voor 100% ik heb gta 3 al op 100% gehaald en dat duurde al lang genoeg.. en gta 4 is net iets uitgebreider al zal het niet veel schelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien, ik ga denk ik wel alle misiies en zijmissies (dus ook most wanted, exotic cars, races, random persons,...) doen, tenzij ik er ergens 1 overslaag, dan ga ik niet alles doorzoeken om te vinden welke missie ik heb gemist. De collectables (duiven en jumps) weet ik niet of ik zal doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog zo net niet.. Ik heb alle GTA's 100%, maar ik denk dat IV er verandering in gaat brengen. Ik trek er nu bijv. niet aan die 200 duiven af te schieten. Dat zou ik eerst wel doen, maar ik ben nu meer een gamer geworden en bij GTA houd het lang niet op. Er komen nog genoeg spellen aan, en bovendien ga ik online na het uitspelen van de storyline. Dat is veel leuker dan je rot zoeken naar een irritante duif die je maar niet kan vinden, om na drie dagen erachter te komen dat het rot beestje recht boven je zit.

In het vooruitzicht van de MP en vele andere toptitels denk ik dat het antwoord dus nee zal worden.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga wel proberen om op de 100% te komen. Hoewel niet met mijn huidige game (o.a. Dwayne uitgeschakeld en die wil ik er dan wel in hebben). Sowieso deze keer wel al de main-storyline uitspelen zonder het gebruik van cheats, cheats verpesten het spel zelf (een vuurgevecht is veel spannender als je elk moment de fatale kogel kan krijgen ipv 'ineens' weer fullhealth te hebben).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar het is wel erg lastig, vooral de 200 flying rats..

Hehe... :) Ik heb er nu nog 178 over, maar joost mag weten waar... Ik hoor ze niet meer. Die zijn perfect verstopt! Geweldig isn dat, da houdt je wel bezig...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...