rudie-c Geplaatst: 4 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2004 kan iemand me ff helpen, want hoe moet je nou precies 6 sterren verkrijgen. alleen met mensen afknallen vanuit dat gebouw wat nog under construction is, lukt het me niet. (ergens in de begin missies, met die helicoptertjes.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2004 In die missie moet je geen 6 sterren krijgen. Het is de bedoeling dat je met het helicoptertje bommen plaats en dan het hele gebouw opblaast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rudie-c Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2004 ja dat snap ik ook wel. maar vanaf da gebouw knal ik iedereen neer die voorbij komt. kan de fbi me niet pakken. maar hoe haal ik nou die 6 sterren?????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 5 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2004 ja dat snap ik ook wel.maar vanaf da gebouw knal ik iedereen neer die voorbij komt. kan de fbi me niet pakken. maar hoe haal ik nou die 6 sterren?????????????? je moet heel veel gewone politie agenten neer sgieten, vooral de gene die normaal zijn (die mensen in t bruine pak) maarrr... je moetze pas neersgieten als ze uit de wagem zijn anders telt het blijkbaar niet... en dan komt het leger, maar dan moet je wel uitkijken als een tank jou aanrijdt terwijl je in een auto zit, is je auto kapot.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 5 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2004 schiet alleen de mensen(ploities) in de bruine pakkies dood, maar pas als ze uit hun auto zijn:D schiet alleen de mensen(ploities) in de bruine pakkies dood, maar pas als ze uit hun auto zijn:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 volges mij kan je pas 6 sterren krijgen als je het 2de land ook hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Je moet veel missies gedaan hebben en dan pas kan je meer sterren achter je aan hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goblin Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Als je naar het 2e eiland kunt, kan je het Leger achter je aan krijgen. Dat is een beetje logisch, want de FBI en de Army Base zitten op het 2e eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.