gta player Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Sultan RS: http://nl.youtube.com/watch?v=sOt5fERoQro&...feature=related Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Deze link stuurde ik gister ook, in een topic, met mooiste wagens. En op de chat. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Deze link stuurde ik gister ook, in een topic, met mooiste wagens.En op de chat. Greetz O sorry kwam er net op terecht ik dacht dan post ik het gelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Deze link stuurde ik gister ook, in een topic, met mooiste wagens.En op de chat. Greetz O sorry kwam er net op terecht ik dacht dan post ik het gelijk Mij maakt het niks uit hoor! Maar die Mooie Voertuigen topic is niet een bepaald succes, volgens mij kijkt er bijna niemand in Greetz Edit: Nog twee filmpjes erbij. Bewerkt: 4 mei 2008 door FerryN Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Het is niet echt een verborgen voertuig, want je kan er gewoon in rijden, en je hoeft er niet echt veel voor te doen om hem te vinden. Verder stond dit voertuig ook al op de Voertuigen pagina van WikiGTA. Niets nieuws lijkt me dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Het is niet echt een verborgen voertuig, want je kan er gewoon in rijden, en je hoeft er niet echt veel voor te doen om hem te vinden. Verder stond dit voertuig ook al op de Voertuigen pagina van WikiGTA. Niets nieuws lijkt me dus. Mee eens, maar ik vind hem wel mooi hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 ram vette auto wel jammer dat ik het spel nog niet heb:( Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Waow, nice car Ziet er vet mooi uit, mooie remschijfjes ( Rood ) Bumpers en de koplampen zijn helemaal top ! Swiggers Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 mooie bak, mooie velgen..rode remmen wat wil je nog meer?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 En eht beste is nog, hij heeft een TURBO HEIL TURBO!!! MET AFBLAASVENTIEL Als je de camerastand punt hebt waarbij je vanaf de motorkap ziet, hoor je de turbo spinnen Soms knalt ie ook vuur uit de uitlaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) waar kan je deze auto vinden. @heb hem al gevonden. hier een kaart voor de mensen die het nog niet weten Bewerkt: 4 mei 2008 door osmgek11 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Een stukje linksonder(op de kaart) van waar je deze auto kan vinden, is er ook een auto te vinden die op een maybach lijkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Echt bijzonder is deze auto niet aangezien er ook 2 bij Exotic Cars oid staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Dit is een zeer mooie auto maar hij zal nooit de sentinel xs pwnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mickdv Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ziet er strak uit ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts