Jump to content

Verborgen auto (Sultan RS)


gta player

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    3

  • Gta Bram

    3

  • Tommy-Vercetti

    3

  • gta player

    2

  • 10 maanden later...
Het is niet echt een verborgen voertuig, want je kan er gewoon in rijden, en je hoeft er niet echt veel voor te doen om hem te vinden. Verder stond dit voertuig ook al op de Voertuigen pagina van WikiGTA. Niets nieuws lijkt me dus.

start gewoon een race in een soortgelijke wagen zoals de feroci of die BMW M3, vaak rijd je dan tegen 2 of 3 sultans RS's.

ik heb er een die is helemaal in de kleur van de motorkap, wel erg mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er strak uit ! :tu:

Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! _O_

Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er strak uit ! :tu:

Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! _O_

Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen.

ja dat is wel weer jammer.. als hem eenmaal hebt opgehaalt dan rijd heel liberty city zo beetje in een sultan rs

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er strak uit ! :tu:

Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! _O_

Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen.

ja dat is wel weer jammer.. als hem eenmaal hebt opgehaalt dan rijd heel liberty city zo beetje in een sultan rs

Omdat Niko een populair persoon is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er strak uit ! :tu:

Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! _O_

Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen.

ja dat is wel weer jammer.. als hem eenmaal hebt opgehaalt dan rijd heel liberty city zo beetje in een sultan rs

Da's wel met elke auto zo als je bijvoorbeeld met een Phantom in Star Junction gaat rijden zie je opeens heel veel van dat havenverkeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is dat eigenlijk? Omdat er dan minder verschillende voertuigen geladen hoeven te worden zodat het spel sneller loopt? Het lijkt me toch niet echt een must voor de PS3 of Xbox360. Iemand die het weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is dat eigenlijk? Omdat er dan minder verschillende voertuigen geladen hoeven te worden zodat het spel sneller loopt? Het lijkt me toch niet echt een must voor de PS3 of Xbox360. Iemand die het weet?

Meschien voor als je auto kapot is dat je dan snel een nieuwe versie vindt?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...