Jacky-2007 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ziet er strak uit ! Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden!
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik vind dit echt een goede auto. Ik gebruik heb bijna altijd met online races.
Arthis Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Zeer mooie car, al zal ik er niet snel in rijden, omdat ik gen GTA 4 heb
jasperbaba Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Het is niet echt een verborgen voertuig, want je kan er gewoon in rijden, en je hoeft er niet echt veel voor te doen om hem te vinden. Verder stond dit voertuig ook al op de Voertuigen pagina van WikiGTA. Niets nieuws lijkt me dus. start gewoon een race in een soortgelijke wagen zoals de feroci of die BMW M3, vaak rijd je dan tegen 2 of 3 sultans RS's. ik heb er een die is helemaal in de kleur van de motorkap, wel erg mooi.
Rullez Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ziet er strak uit ! Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen.
Playah Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ziet er strak uit ! Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen. ja dat is wel weer jammer.. als hem eenmaal hebt opgehaalt dan rijd heel liberty city zo beetje in een sultan rs
Platypus Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ziet er strak uit ! Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen. ja dat is wel weer jammer.. als hem eenmaal hebt opgehaalt dan rijd heel liberty city zo beetje in een sultan rs Omdat Niko een populair persoon is
RustyRustler89 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Waarom wordt er hier eigenlijk zo'n oud topic omhoog gehaald? 5 May 2008, 10:52:21
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen.Tja dat is een "mankement" van bijna elke GTA.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ziet er strak uit ! Jazeker vet! Zo realistisch dat de excusieve bakkies ook echt niet veel rondrijden! Tenzij je er zelf in rijd, dan kom je om de toen seconde wel een Sultan RS tegen. ja dat is wel weer jammer.. als hem eenmaal hebt opgehaalt dan rijd heel liberty city zo beetje in een sultan rs Da's wel met elke auto zo als je bijvoorbeeld met een Phantom in Star Junction gaat rijden zie je opeens heel veel van dat havenverkeer.
Gta Bram Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ja of je rijdt met een heftruck, en heel Star Junction ziet geel van de Heftrucks Superonrealistisch, maar wel grappig.
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ja of je rijdt met een heftruck, en heel Star Junction ziet geel van de Heftrucks Superonrealistisch, maar wel grappig. Volgensmij is Niko een beetje ideaal voor hun
TomHagen Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Waarom is dat eigenlijk? Omdat er dan minder verschillende voertuigen geladen hoeven te worden zodat het spel sneller loopt? Het lijkt me toch niet echt een must voor de PS3 of Xbox360. Iemand die het weet?
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Waarom is dat eigenlijk? Omdat er dan minder verschillende voertuigen geladen hoeven te worden zodat het spel sneller loopt? Het lijkt me toch niet echt een must voor de PS3 of Xbox360. Iemand die het weet? Meschien voor als je auto kapot is dat je dan snel een nieuwe versie vindt?
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Eigenlijk heb ik bijna nooit dat ik dezelfde auto's zie rijden (maar ik ben ook nog maar op dat begineiland...)
Recommended Posts