Jump to content

Verborgen auto (Sultan RS)


gta player

Recommended Posts

Als je het spel op de computer speelt en je komt RAM geheugen tekort, dan laadt GTA alleen maar je eigen auto en soms wat andere voertuigen en daardoor is de variatie in de auto's minimaal. Waarom het op de consoles soms is, weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    3

  • Gta Bram

    3

  • Tommy-Vercetti

    3

  • gta player

    2

Eigenlijk heb ik bijna nooit dat ik dezelfde auto's zie rijden (maar ik ben ook nog maar op dat begineiland...)

Dat klopt aangezien je op het 1ste eiland nog niet zoveel dure auto's kan vinden

(op de turismo van Michael Faustin na dan)

Ook zijn de meeste mensen in en op het 1ste eiland niet zo rijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een heleboel dezelfde auto's wild, als de auto waar je op dat moment in rijdt, ga dan naar Bohan. Dicht bij je savehouse is er een straat, als je daar met (Bijvoorbeeld) een Sultan RS rijdt, staan er wel een stuk of 15 Sultans geparkeerd. Dat heb je met elke auto, of motor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het is de beste auto (zeggen ze) maar is snel. Maar als je naar de snelheden van infernus kijkt is de Infernus sneller :? .

Maar het is idd. stom dat ze het zo hebben ingesteld dat je, je eigen auto ziet rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de beste auto (zeggen ze) maar is snel. Maar als je naar de snelheden van infernus kijkt is de Infernus sneller :? .

Maar het is idd. stom dat ze het zo hebben ingesteld dat je, je eigen auto ziet rijden.

infernus is inderdaad sneller maar het scheeld niet veel :D

heb het namelijk uitgeprobeert op vliegveld sultan rs vs infernus :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heel goed vind ik de RS eigenlijk niet, ik heb meer races gewonnen met de Blista Compact (VS. Infernus, Comet etc.) in plaats van met de Sultan RS. Ik vind dat de Blista een veel betere wegligging heeft, en hij trekt ook prima op voor zo'n autootje, maar dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Maar qua snelheid en uiterlijk krijgt de Sultan zeker een 5/5! ^_^

:cya:

Gta Bram

Link to comment
Delen op andere websites

De Banshee, Comet, Infernus, Turismo en Coquette hebben allemaal dezelfde topsnelheid van 160 km/h. Het hangt er dus van af hoe snel deze optrekken, en als je met iemand online speelt wie er het meest laggt. De Sultan RS heeft een topsnelheid van 150 km/h, maar voor velen ziet deze er het mooiste uit. Daarnaast is dit topic al bijna één jaar oud, en weet bijna iedereen de vindplaats van de Sultan RS al, dus krijgt dit topic een mooi slotje.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...