Jump to content

Probleem met Mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik Grand Theft Auto:San Andreas opstart en die begint te laden blokeerd het laden en stopt HELP PLZ :-(:-(:-(:-(:cry::cry::cry::?:N:N:N

ik denk dat er iets is met de mods

Geplaatst:

Je hebt de mod waarschijnlijk verkeerd geïnstalleert. GTA San Andreas opnieuw installeren en hij doet het weer. :D

Geplaatst:

Hoeft niet per se.. ;) Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Die hij waarschijnlijk heeft. Om te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus met je modificatie GTA San Andreas spelen. Veel plezier! :)

Geplaatst:

kan als je een ps2 emulator hebt nog mods instareren ???? WIE HELPT ME ?

Geplaatst:

Op de PS2 kun je (vrijwel) geen mods installeren en/of gebruiken. Dit kan enkel via heel ingewikkelde processen, waarbij wij niet mogen helpen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
kan als je een ps2 emulator hebt nog mods instareren ???? WIE HELPT ME ?

Ja, je kan als je mod's geinstaleerd hebt het spel nog gewoon op je emulator spelen. :Y

Op de PS2 kun je (vrijwel) geen mods installeren en/of gebruiken. Dit kan enkel via heel ingewikkelde processen, waarbij wij niet mogen helpen.

Je kan er natuurlijk ook gewoon een modchip in zetten. Dat is totaal niet moeilijk!

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
Hoeft niet per se.. ;) Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Die hij waarschijnlijk heeft. Om te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus met je modificatie GTA San Andreas spelen. Veel plezier! :)

maar heb al 5 keer opnieuw gepacht(je weet wat ik bedoeel) en toch help het nie en ik heb2.00 maar heb nu naar v.1 gepatch m'n pc blokde de patch wegens virus

Geplaatst:

De patch bevat géén virus, dus mogelijk ziet je virusscan het aan als virus. Maar als hij het dan blokkeert, hoe kun je dan al 5x gepatcht hebben?

Als je patcht, dan zal je nog wél V2-savegames hebben (en kunnen spelen), aangezien de patch alleen iets wijzigt aan gta_sa.exe. Hiermee kun je weer modden, maar nog geen savegames van V1 spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...