MFCL Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ey, ik ben een paar dagen bezig geweest om met cleo 3 een soort van walk mod te maken aleen als ik de knop indruk om het te laten starten ( delete ) dan loopt sa vast kan iemand er ff naar kijken en zeggen wat er mis is? // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- thread 'TRFB' :TRFB_11 wait 0 if Player.Defined($PLAYER_CHAR) else_jump @TRFB_11 if 0AB0: key_pressed 46 else_jump @TRFB_11 0245: set_actor $PLAYER_ACTOR walk_style_to "GANG1" enne, ik heb wat regels van andere cleo scripts gebruikt om dit inelkaar te zetten Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik weet het niet zeker, maar je bent een wait vergeten tussen else_jump @TRFB_11 if Hiertussen moet een wait komen omdat je bij elke if een wait moet toevoegen. Ik weet niet zeker of dit de fout is, en ik zie ook geen andere fouten. Edit: Oeps, per ongeluk 2 keer op reactie toevoegen gedrukt.. Bewerkt: 4 mei 2008 door Donald F. Duck Reageren
MFCL Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) tnx ik ga t ff uitproberen Edit: nope het werkt niet Bewerkt: 4 mei 2008 door niels_gta_fan! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik weet het niet zeker, maar je bent een wait vergeten tussen else_jump @TRFB_11 if Hiertussen moet een wait komen omdat je bij elke if een wait moet toevoegen. Nee, is niet fout. Je moet een wait binnen een lus doen, inderdaad. Welke lus hij ook gebruikt, hij komt altijd weer bij het begin van het label aan, en dus ziet hij als eerste die wait. Veel weet ik niet van cleo, maar volgens mij moet je de volgende opcode gebruiken: 0A93: end_custom_thread Dit is anders wanneer je een missie maakt in cleo, maar dit is geen missie, maar een cleo-thread. Misschien is er nog wel meer fout aan de structuur, maar het lijkt me handig om deze pagina door te lezen, voor je aan cleoscripts begint. Reageren
MFCL Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ik heb dat end_costum_tread erachter gezet maar nu als ik delete druk gebuird er niks EDIT: ene ik heb die pagina doorgelezen enzo.. maar ik snap niet wat er mis is? mischien kan ik beter de file op het forum zetten dat andere m kunne testen is dat n goed idee? EDIT EDIT: dan kunnen mischien cleo3 experts ernaar kijke Bewerkt: 4 mei 2008 door niels_gta_fan! Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik heb dat end_costum_tread erachter gezet maar nu als ik delete druk gebuird er niks EDIT: ene ik heb die pagina doorgelezen enzo.. maar ik snap niet wat er mis is? mischien kan ik beter de file op het forum zetten dat andere m kunne testen is dat n goed idee? EDIT EDIT: dan kunnen mischien cleo3 experts ernaar kijke ik heb je code gedownload en uitgebrobeert, de code is nu goed, alleen de opcode: 0245: set_actor $PLAYER_ACTOR walk_style_to "GANG1" kan volgens mij niet worden toegepast worden op CJ. wel op andere. daarom gebeurt er niks. de rest van de code werkt goed. Reageren
MFCL Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) whuh? lol mn eerste werkende cleo3 script! yea baby!! lol aleen heb er niks aan is er egt geen enkele weg om cj's loop animatie te veranderen? EDIT: ok.... van deze site heb ik t aleen is snap er de ballen niks van kan iemand me helpen??? en/of de gescripte main.scm naar me sturen? http://forum.gtainside.com/showthread.php?p=245355 en nu ga ik eens slapen!! man dat cleo houd me wel tot half 5 bezig zeg EDIT EDIT: laat maar ik heb al een cleo 3 walk mod gevonden hier kan een op Bewerkt: 12 mei 2008 door niels_gta_fan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.