mattetoet Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) is het normaal dat er niks te doen is op de site van social club ?? Bewerkt: 4 mei 2008 door mattetoet Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 De site os gemaakt voor het spel voor op het ''imternet'' dus er valt niet echt veel te beleven;) Reageren
mattetoet Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 waarom hebben ze deze site dan gemaakt , ik dacht dat je ook stats enzo kon bekijken ... Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 is om het ''virtueel internet'' wat groter te maken denk ik;) Reageren
Brambor Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 waarom hebben ze deze site dan gemaakt , ik dacht dat je ook stats enzo kon bekijken ... bij Multiplayer staat 'Coming Soon' dus die stats komen later waarschijnlijk. Verder is er idd niet echt veel te doen. Reageren
the max Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 is het normaal dat er niks te doen is op de site van social club ?? je kan wel wat doen, als je op het grote gta 4 teken klikt, dan ga je naar stats en leaderboards Reageren
philippe58 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 is het normaal dat er niks te doen is op de site van social club ?? je kan wel wat doen, als je op het grote gta 4 teken klikt, dan ga je naar stats en leaderboards bedankt voor de tip, wist ik nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.