1974 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Onderwerp:maakt niet uit Soort design:sig(ik haat dat woord) Size design:maakt niet uit Render:zelf weten Animatie:maakt niet uit Premade:maak niet uit Tijd van inlevering:zo snel mogelijk Opmerking:broodje shoarma.
joppie Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik ga wel een keertje! (oeh spannend eerste keer! )
1974 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik ga wel een keertje!(oeh spannend eerste keer! ) oh ehm het hoeft toch niet zo snel mogelijk.ik ben ook nog even een tijdje bezig,dus .
joppie Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ok is goed. Ik ben klaar, nu is het wachten op jou. (inspiratiebron) Bewerkt: 4 mei 2008 door joppie
1974 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) oke hier mijn inzending,hij is een beetje aan de grote kant maar als ik het klein doe worden ze niet zo mooi 1973 100%paint. joppie sucsess ehm moet ik iets kleiners maken . Bewerkt: 5 mei 2008 door 1973
gta-pilot Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Stem: 1973 Omdat. Hij is veel mooier en het is zelfs ook nog is met paint gemaakt wat ik totaal niet kan. Die andere vind ik maar niks,.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Vote: 1973 Waarom? 1973, hij is inderdaad wat té groot . Maar ik stem op jouw omdat je alles maar dan ook echt alles in paint maakt. Dat vind ik echt knap . Joppie: Deze vind ik echt niet mooi. Ik kan gewoon niet zeggen wát ik niet mooi vind omdat alles niet mooi is...
Arthis Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Stem: 1973Omdat. Hij is veel mooier en het is zelfs ook nog is met paint gemaakt wat ik totaal niet kan. Die andere vind ik maar niks,. Vote: 1973Waarom? 1973, hij is inderdaad wat té groot . Maar ik stem op jouw omdat je alles maar dan ook echt alles in paint maakt. Dat vind ik echt knap . Joppie: Deze vind ik echt niet mooi. Ik kan gewoon niet zeggen wát ik niet mooi vind omdat alles niet mooi is... Ik snap niet helemaal waarom jullie stemmen op 1973? omdat hij het met paint maakt? Het gaat toch om de uitkomst en niet om met welk progamma het is gemaakt? Ik vind het ook heel knap van 1973, maar zeg zelf: met PS maak je toch meesetal veel mooiere dingen dan met paint Als jullie die van 1973 echt mooier vinden, oke. maar als het enkel is omdat hij zijn design met maakt vind ik het een beetje raar, het gaat om de uitkomst Mijn stem gaat uit naar Joppie, omdat: alles past goed bij elkaar en het erg orgineel is, het kan nog wat beter afgewerkt worden En ik zou de resolutie wat hoger zetten. Het lijkt alsof je hem als .PNG hebt opgeslagen. dat moet je niet doen, gewoon als .JPG opslaan Die van 1973 vind ik wel knap gemaakt e.t.c., maar het gewoon een tekening en ik vind hem niet zo mooi. Vote: Joppie Bewerkt: 6 mei 2008 door Arthis
1974 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Stem: 1973Omdat. Hij is veel mooier en het is zelfs ook nog is met paint gemaakt wat ik totaal niet kan. Die andere vind ik maar niks,. Vote: 1973Waarom? 1973, hij is inderdaad wat té groot . Maar ik stem op jouw omdat je alles maar dan ook echt alles in paint maakt. Dat vind ik echt knap . Joppie: Deze vind ik echt niet mooi. Ik kan gewoon niet zeggen wát ik niet mooi vind omdat alles niet mooi is... Ik snap niet helemaal waarom jullie stemmen op 1973? omdat hij het met paint maakt? Het gaat toch om de uitkomst en niet om met welk progamma het is gemaakt? Vote: Joppie ehm daar hebben ze het niet over. Bewerkt: 7 mei 2008 door 1973
El Condor Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Nou, in die van 1973 zit goeie variatie. Het ziet er netjes uit. De schaduw is ook erg goed uitgewerkt Oftewel, het word 1973
.Levi. Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Winnaar 1973 +1 punt voor jou! Gefeliciteerd met je overwinning en welkom in de Ranking. Helaas Joppie heeft deze battle verloren maar niet getreurd je zult geen punten verliezen in de Ranking aangezien je er nog niet in staat, maar dat kan nog wel komen natuurlijk. Closed en ranking updated.
Recommended Posts