XIDESIGN Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Leuke plaatsen om te bekijken Plaats hier een foto van de map en uitleg van een leuke plek waar jij vind dat iedereen daar even een kijkje moet nemen. Bijvoorbeeld waar je een vette wagen kan vinden, of een dikke vette stunt. Of wel een mooi gebouw waar je mooi kan sniperen. Reageren
joppie Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik vind dit een hele leuke plaats om te bekijken. Reageren
Etje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik vind Happiness Island wel mooi met vrijheidsbeeld. Klik! Bewerkt: 4 mei 2008 door Etje Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Leuke plaatsen om te bekijkenPlaats hier een foto van de map en uitleg van een leuke plek waar jij vind dat iedereen daar even een kijkje moet nemen. Bijvoorbeeld waar je een vette wagen kan vinden, of een dikke vette stunt. Of wel een mooi gebouw waar je mooi kan sniperen. nou ik kan nog ff geen fotos posten maar probeer eens met een heli op een van de gebouven van alonquin te gaan staan dat geeft een behoorlijk fet uitzicht moet ik zeggen. grtz Reageren
wtc Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Empire State Building is ook wel nice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.