End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 dus ik heb een ringtone en die werkt maar als ik hem instel als ringtone (voor als ze bellen) en ze bellen dan heb ik geen geluid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L156 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 dus ik heb een ringtone en die werkt maar als ik hem instel als ringtone (voor als ze bellen) en ze bellen dan heb ik geen geluid kijk goed welke naam het heeft..Messchien zit er het woordje ''demped'' in.... Voor de PS3 of XBOX is dat lastig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 dus ik heb een ringtone en die werkt maar als ik hem instel als ringtone (voor als ze bellen) en ze bellen dan heb ik geen geluid kijk goed welke naam het heeft..Messchien zit er het woordje ''demped'' in.... Voor de PS3 of XBOX is dat lastig.. bedoel je met demped de ringtone of gsm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L156 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 dus ik heb een ringtone en die werkt maar als ik hem instel als ringtone (voor als ze bellen) en ze bellen dan heb ik geen geluid kijk goed welke naam het heeft..Messchien zit er het woordje ''demped'' in.... Voor de PS3 of XBOX is dat lastig.. bedoel je met demped de ringtone of gsm Check ze allebei FFF..Messchien heb je op het demp knopje gedrukt tijdens het nummer invoeren van iets...En check ook de TV ff... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L156 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 dus ik heb een ringtone en die werkt maar als ik hem instel als ringtone (voor als ze bellen) en ze bellen dan heb ik geen geluid Al wat gevonden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Kijk bij options en dan zie je wel tog ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.