gta-pilot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hij is al een tijdje oud ik kan al veel beter maar ik wilde hem toch showen: Gehost op me eigen image host 0 Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk 0 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik Bewerkt: 4 mei 2008 door gta-pilot 0 Reageren
m.o.d Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 voor een eerste ziert hij er goed uit maar hij komt m bekend voor 0 Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik DIe heb jij helemaal niet zelf gemaakt want er staat: Template by Clantemplates. En wat zou ik moeten lezen dan? 0 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik DIe heb jij helemaal niet zelf gemaakt want er staat: Template by Clantemplates. En wat zou ik moeten lezen dan? Mijn eerste template 0 Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik geef je toch gewoon tips wta je volgende keer beter moet doen en dat posten van een custom clantemplatje en zeggen dat je hem zelf hebt gemaakt is wel heel makkelijk... 0 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik geef je toch gewoon tips wta je volgende keer beter moet doen en dat posten van een custom clantemplatje en zeggen dat je hem zelf hebt gemaakt is wel heel makkelijk... Zou ik joun sig's is graflelijk noemen? 0 Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik geef gewoon mijn mening, waar jij om vraagt als je hem hier post en als je er niet tegen kan dat je een negatieve rate krijgt, post het dan gewoon NIET. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.