Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is al een tijdje oud ik kan al veel beter maar ik wilde hem toch showen:

908950Knipsel.JPG

Gehost op me eigen image host :D

Geplaatst:

Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk

Geplaatst: (bewerkt)
Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk

Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik

DIe heb jij helemaal niet zelf gemaakt want er staat: Template by Clantemplates.

En wat zou ik moeten lezen dan?

Geplaatst:

DIe heb jij helemaal niet zelf gemaakt want er staat: Template by Clantemplates.

En wat zou ik moeten lezen dan?

Mijn eerste template

Geplaatst:

Ik geef je toch gewoon tips wta je volgende keer beter moet doen en dat posten van een custom clantemplatje en zeggen dat je hem zelf hebt gemaakt is wel heel makkelijk...

Geplaatst:
Ik geef je toch gewoon tips wta je volgende keer beter moet doen en dat posten van een custom clantemplatje en zeggen dat je hem zelf hebt gemaakt is wel heel makkelijk...

Zou ik joun sig's is graflelijk noemen?

Geplaatst:

Ik geef gewoon mijn mening, waar jij om vraagt als je hem hier post en als je er niet tegen kan dat je een negatieve rate krijgt, post het dan gewoon NIET.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...