wesdegroot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik kan de text op het mobieltje amper lezen ik kan het ook niet helderder krijgen ligt dit aan mij of heeft iedereen dit probleem? Gr. Wesley De Groot Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dat ligt aan je tv dat heb ik ook ik heb een kleine tv en dan is het gewoon niet te lezen als je op een paar meter afstand zit te spelen. Daarom sluit ik het soms aan in de huiskamer daar staat de grote tv daar is alles wel duidelijk op. Reageren
wesdegroot Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dat ligt aan je tv dat heb ik ook ik heb een kleine tv en dan is het gewoon niet te lezen als je op een paar meter afstand zit te spelen.Daarom sluit ik het soms aan in de huiskamer daar staat de grote tv daar is alles wel duidelijk op. het lezen is niet zo zeer het probeel maar het is zo donker ik kan amper letters zien Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dat ligt aan je tv dat heb ik ook ik heb een kleine tv en dan is het gewoon niet te lezen als je op een paar meter afstand zit te spelen.Daarom sluit ik het soms aan in de huiskamer daar staat de grote tv daar is alles wel duidelijk op. het lezen is niet zo zeer het probeel maar het is zo donker ik kan amper letters zien Dan moet je eens proberen prutsen met de instellingen van GTA IV. Ga naar het pauze menu met Start (PS3) en ga naar het menu Display. Eenmaal je daar bent zet je het contrast en de Brightness west wat groter, dan zal alles veel helder en lichter zijn. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Daar heb ik alles op Maximaal gezet lekker licht dan. Reageren
ginobb Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik kan de text op het mobieltje amper lezenik kan het ook niet helderder krijgen ligt dit aan mij of heeft iedereen dit probleem? Gr. Wesley De Groot ik heb dat ook en ik heb ook gewoon een grote tv geen 1meter ofzo tv maar 70cm45cm ofzo maar het blijft amper te lezen neem anders een goeie thema helpt wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.