Jump to content

Dronken


jeffreyaerox

Recommended Posts

Hoi,

Op heel veel dingen staat dat je naar een pub kan gaan en je helemaal lam kan zuipen, dat je biertjes kan pakken en lekker zat kan worden!

Maaaarr.. ik ga naar die pubs etc.. en het enige wat er gebuert is dat de vrouw achter de balie met een schaaphoofd naar je zit te kijken.

Betekend het nu dat je alleen maar met je ''vrienden'' kan zuipen zonder dat je zelf biertjes kan pakken en zelf bepalen hoeveel je zuipt ??

Ik vind het anders echt belachelijk datt overal staat dat je je lam kan zuipen terwijl dat nieteens zo is

Of kan dit alleeen als je na een gespeelde missie?? dat je het eerst moet unlocken ofzo ???

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je niet zat worden, als je alleen bent. Als je dus wilt zat worden (wat ik eigenlijk niet zo leuk vind) zal je dus even een vriend(in) moeten opbellen en vragen of ze iets met je willen drinken. ;)

Ze hebben niet echt geloven, want er staan nergens dat je altijd kan drinken. :7

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...