Jump to content

Cops team maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil een cops team maken, in mijn script.

Gewoon simpel, bv, als je 1 van de 3 cops kiest, zit je in dat team.

Kan iemand daar mee helpen?

gr Steve

Geplaatst:
Dit is een uitleg hoe je een Team Vs. Team script maakt, en dus bepaalde teams kunt indelen. ;)

die heb ik gelezen, maar dat is niet wat ik zoek.

Dat is een gehele gamemode, en dat houd in dat ik mijn eigen gamemode niet meer kan gebruiken.

Ik wil aan mijn eigen gamemode, 1 cops team toevoegen, omdat ik die nodig heb voor een bepaald filterscript.

Geplaatst:

Die gaat inderdaad om een hele gamemode, maar er wordt wél uitleg gegeven hoe je verschillende teams maakt. Haal alleen dat eruit, wat je gewoon weer in je gamemode kunt plaatsen.

Geplaatst:

Kijk eens in het San Fierro Team Deathmatch script, wat de naam 'sftdm.pwn' heeft in de 'gamemodes'-map. Dit is een standaard bijgeleverd script. Strip de hele gamemode, zodat je enkel nog de spawns en andere dingen met betrekking tot de teams hebt.

Geplaatst:
Kijk eens in het San Fierro Team Deathmatch script, wat de naam 'sftdm.pwn' heeft in de 'gamemodes'-map. Dit is een standaard bijgeleverd script. Strip de hele gamemode, zodat je enkel nog de spawns en andere dingen met betrekking tot de teams hebt.

Ik heb het geprobeerd, maar ik krijg toch errors. Ik denk dat dit komt, omdat mijn server

is opgebouwd, d.m.v de Tutorials, van Sandra.

En dat zit net even anders in elkaar.

B.v, het kiezen van een persoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...