steve6972 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hallo, Ik wil een cops team maken, in mijn script. Gewoon simpel, bv, als je 1 van de 3 cops kiest, zit je in dat team. Kan iemand daar mee helpen? gr Steve Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dit is een uitleg hoe je een Team Vs. Team script maakt, en dus bepaalde teams kunt indelen. Reageren
steve6972 Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dit is een uitleg hoe je een Team Vs. Team script maakt, en dus bepaalde teams kunt indelen. die heb ik gelezen, maar dat is niet wat ik zoek. Dat is een gehele gamemode, en dat houd in dat ik mijn eigen gamemode niet meer kan gebruiken. Ik wil aan mijn eigen gamemode, 1 cops team toevoegen, omdat ik die nodig heb voor een bepaald filterscript. Reageren
Juwayri Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dit tut kun ook in een FS gebruiken. Je hoeft ook niet alles te gebruiken. Reageren
Donwell Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Die gaat inderdaad om een hele gamemode, maar er wordt wél uitleg gegeven hoe je verschillende teams maakt. Haal alleen dat eruit, wat je gewoon weer in je gamemode kunt plaatsen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Kijk eens in het San Fierro Team Deathmatch script, wat de naam 'sftdm.pwn' heeft in de 'gamemodes'-map. Dit is een standaard bijgeleverd script. Strip de hele gamemode, zodat je enkel nog de spawns en andere dingen met betrekking tot de teams hebt. Reageren
steve6972 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Kijk eens in het San Fierro Team Deathmatch script, wat de naam 'sftdm.pwn' heeft in de 'gamemodes'-map. Dit is een standaard bijgeleverd script. Strip de hele gamemode, zodat je enkel nog de spawns en andere dingen met betrekking tot de teams hebt. Ik heb het geprobeerd, maar ik krijg toch errors. Ik denk dat dit komt, omdat mijn server is opgebouwd, d.m.v de Tutorials, van Sandra. En dat zit net even anders in elkaar. B.v, het kiezen van een persoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.