ChristiaanGTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Net ff snel wat nieuwe technieken geprobeerd, vind hem zelf wel aardig gelukt. comments & rates (2px witte stroke) 0 Reageren
Earth Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Z'n hoofd is vaag, probeer dat wat te 'Sharpen'. Waarom dat Christiaan? 0 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Z'n hoofd is vaag, probeer dat wat te 'Sharpen'. Waarom dat Christiaan? Dat is waarschijnlijk de naam van ChristiaanGTA... 0 Reageren
Arthis Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Hee, moie nieuwe technieken, maar ik zou ze toch in een wat beter afgewerkte signature stoppen en het dan aan ons showen, want dit vind ik niet veel . Het vrij simpel. Het effect bij de armen vind ik mooi gedaan, al vind ik het lijken alsof je gewoon een plaatje van Google hebt gehaald, effect op de armen hebt toegepast en er tekst op hebt gezet. De tekst ziet er wel goed uit En wat is dat onder de (voor ons) rechter hand van Ronaldo? Hier op het forum zie je een witte border nooit goed, dus kan je beter gaan voor een wat donkerdere. Ik zou nog een nieuwe sig maken met deze technieken en hem dan echt mooi afwerken en goed op de details letten Ik verwacht nog goede sigs van jou te zien, ChristiaanGTA Bewerkt: 5 mei 2008 door Arthis 0 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Het is een mooie sig, er zit vrij veel diepte in dat komt mede door de achtergrond die je hebt gebruikt.(Stadion met publiek) Ik vind wel dat de signature té leeg is, waardoor het lijkt alsof je vrij weinig aan de sig hebt gedaan. De lightning om Ronaldo heen had ook wel wat meer kunnen zijn. De teks vind ik zelf ook maar niets, hij is te groot en de font past niet zo goed bij de sig, met voetbal sigs raad ik overlay op je font of de opacity verlagen niet aan. Verder is het een mooie sig, maar hij had echt wat voller moeten zijn. 7/10 0 Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Z'n hoofd is vaag, probeer dat wat te 'Sharpen'. Waarom dat Christiaan? Hij is al twee keer gesharpt 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.