Basssss Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik wil graag een ritje met Michelle Cannes, dat zij stuurt. Maar hoe krijg ik dat voor mekaar? Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik wil graag een ritje met Michelle Cannes, dat zij stuurt. Maar hoe krijg ik dat voor mekaar? Als je 100% relatie met haar hebt (staat ook op de wiki ) Reageren
Basssss Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik wil graag een ritje met Michelle Cannes, dat zij stuurt. Maar hoe krijg ik dat voor mekaar? Als je 100% relatie met haar hebt (staat ook op de wiki ) Heb al 100%, maar niks. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Met 100% relatie krijg je een racesuit, kijk maar na. Als je wilt dat Michelle gaat rijden, moet je gewoon geluk hebben. Dit gaat niet bij een bepaald percentage. Je hebt kans dat Michelle gaat rijden, maar ook dat je gewoon een 'normale' date moet doen. Zie voor meer informatie over deze vriendin deze wikipagina. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.