123gta123 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Mijn muis Werkt niet bij gta SA bij VC wel hoe kan dit (me pc heeft vista) zeg ik er maar bij Reageren
tjoef Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Hmmm, vreemd probleem! Misschien heb je een stofje op je laser? Of moet je eens opnieuw connecten(indien je draadloos hebt) Of er is iets mis met je instellingen. Staan deze wel op 'mouse and keyboard'? MIsschien heb je ze per ongeluk veranderd. EDIT: Ik heb ook Vista maar geen problemen met muis. Bewerkt: 4 mei 2008 door tjoef Reageren
123gta123 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Hmmm, vreemd probleem!Misschien heb je een stofje op je laser? Of moet je eens opnieuw connecten(indien je draadloos hebt) Of er is iets mis met je instellingen. Staan deze wel op 'mouse and keyboard'? MIsschien heb je ze per ongeluk veranderd. EDIT: Ik heb ook Vista maar geen problemen met muis. nee de muis is schoon en pas nieuw hij heeft het nog nooit gedaan hij staat ook op mouse en keybord Bewerkt: 4 mei 2008 door 123gta123 Reageren
tjoef Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) En die nieuwe muis werkt wel bij VC? Heb je San Andreas al eens opnieuw gestart? Ik heb dat ook eens gehad en toen heb ik eens opnieuw gestart en het werkte. EDIT: Er steken toch wel batterijen in Bewerkt: 4 mei 2008 door tjoef Reageren
123gta123 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ja k heb alles bij de mouse settings geprobeerd enz hij is nu nog bijna helemaal vol dus daar ligt het niet aan ik heb gta sa zelfs al helemaal opnieuw geinstaleerd maar hij deed het daarna nog niet Bewerkt: 4 mei 2008 door 123gta123 Reageren
Farmpie Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Bij mij doet de muis het ook niet altijd. Dit los ik op om met de muis te bewegen, op ESC te drukken en weer de muis heen en weer te doen. Dit net zo vaak herhalen totdat je beeld beweegt. (kan soms wel 10x duren) Een andere manier weet ik er niet voor. Hopelijk heb je er wat aan Reageren
123gta123 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ok thnx man zal ff proberen Bewerkt: 4 mei 2008 door 123gta123 Reageren
Basssss Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Bij mij doet de muis het ook niet altijd. Dit los ik op om met de muis te bewegen, op ESC te drukken en weer de muis heen en weer te doen. Dit net zo vaak herhalen totdat je beeld beweegt. (kan soms wel 10x duren)Een andere manier weet ik er niet voor. Hopelijk heb je er wat aan Dit probleem heb ik ook wel vaak, alleen duurt het bij mij maar max. 3x duren. :S Reageren
123gta123 Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Bij mij doet de muis het ook niet altijd. Dit los ik op om met de muis te bewegen, op ESC te drukken en weer de muis heen en weer te doen. Dit net zo vaak herhalen totdat je beeld beweegt. (kan soms wel 10x duren)Een andere manier weet ik er niet voor. Hopelijk heb je er wat aan he man dankje het werkt Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik had dit probleem ook op de pc je moet gewoon muis loskoppelen dan op esc en weer aansluiten dat doet hij het weer maar laatste tijd helemaal geen last meer van gehad Reageren
Rhinownage Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik heb dit ook wel eens, maar als ik op Escape druk en dan Resume dan is mn muis weer gewoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.