Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmm, vreemd probleem!

Misschien heb je een stofje op je laser? Of moet je eens opnieuw connecten(indien je draadloos hebt)

Of er is iets mis met je instellingen. Staan deze wel op 'mouse and keyboard'? MIsschien heb je ze per ongeluk veranderd.

EDIT: Ik heb ook Vista maar geen problemen met muis.

Bewerkt: door tjoef
Hmmm, vreemd probleem!

Misschien heb je een stofje op je laser? Of moet je eens opnieuw connecten(indien je draadloos hebt)

Of er is iets mis met je instellingen. Staan deze wel op 'mouse and keyboard'? MIsschien heb je ze per ongeluk veranderd.

EDIT: Ik heb ook Vista maar geen problemen met muis.

nee de muis is schoon en pas nieuw hij heeft het nog nooit gedaan

hij staat ook op mouse en keybord

Bewerkt: door 123gta123

En die nieuwe muis werkt wel bij VC?

Heb je San Andreas al eens opnieuw gestart? Ik heb dat ook eens gehad en toen heb ik eens opnieuw gestart en het werkte.

EDIT: Er steken toch wel batterijen in :7

Bewerkt: door tjoef

Ja k heb alles bij de mouse settings geprobeerd enz hij is nu nog bijna helemaal vol dus daar ligt het niet aan ik heb gta sa zelfs al helemaal opnieuw geinstaleerd maar hij deed het daarna nog niet

Bewerkt: door 123gta123
Geplaatst:

Bij mij doet de muis het ook niet altijd. Dit los ik op om met de muis te bewegen, op ESC te drukken en weer de muis heen en weer te doen. Dit net zo vaak herhalen totdat je beeld beweegt. (kan soms wel 10x duren)

Een andere manier weet ik er niet voor.

Hopelijk heb je er wat aan

Geplaatst:
Bij mij doet de muis het ook niet altijd. Dit los ik op om met de muis te bewegen, op ESC te drukken en weer de muis heen en weer te doen. Dit net zo vaak herhalen totdat je beeld beweegt. (kan soms wel 10x duren)

Dit probleem heb ik ook wel vaak, alleen duurt het bij mij maar max. 3x duren. :S

Geplaatst:

he man dankje het werkt :tu::D

Geplaatst:

ik had dit probleem ook op de pc je moet gewoon muis loskoppelen dan op esc en weer aansluiten dat doet hij het weer maar laatste tijd helemaal geen last meer van gehad

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...