ginobb Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 heey ik heb een probleem ik zie op internet bijv: google.nl allemaal fotos van grand theft auto Iv dat mensen kleding dragen die ik nergens kan krijgen bijv: die hand schoentjes ik ben bij russian clothing store geweest bij modo perseus maaar nergens leggen die handschoentjes als je op de achter kant van het hoesje kijkt zie je niko bellic met een grijs jack met grijze hand schoentjees maar die kan ik nergens vinden... maar ik zie die handschoentjes wel op internet in het internet café maar ik wil ook een huis en auto kopen maar dat lukt ALLEMAAL niet want als die sites er voor niks zijn snap ik niet waarom ze er zijn als je weet hoe het moet posst aub iets Reageren
Shorty_D Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Kon je die niet via multiplayer vrijspelen? Dat had ik ergens gelezen dat je kleding kon vrijspelen met multiplayer... Reageren
thugkai Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Kon je die niet via multiplayer vrijspelen? Dat had ik ergens gelezen dat je kleding kon vrijspelen met multiplayer... ja je kan kleding vrijspelen met multiplayer maar volgens mij kan je die kleding alleen bij multiplayer gebruiken. En volgens mij kan je niks kopen via Tw@ internet 'jammer genoeg' Reageren
dynastus Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Kon je die niet via multiplayer vrijspelen? Dat had ik ergens gelezen dat je kleding kon vrijspelen met multiplayer... ja je kan kleding vrijspelen met multiplayer maar volgens mij kan je die kleding alleen bij multiplayer gebruiken. En volgens mij kan je niks kopen via Tw@ internet 'jammer genoeg' volgensmij kan je wel auto's kopen via het tw@ internet. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Kon je die niet via multiplayer vrijspelen? Dat had ik ergens gelezen dat je kleding kon vrijspelen met multiplayer... ja je kan kleding vrijspelen met multiplayer maar volgens mij kan je die kleding alleen bij multiplayer gebruiken. En volgens mij kan je niks kopen via Tw@ internet 'jammer genoeg' volgensmij kan je wel auto's kopen via het tw@ internet. Alleen in een missie. Reageren
Iscariah Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik weet niet of je andere dingen kunt kopen, maar in ieder geval kan je ringtones en dergelijken voor je mobieltje kopen via Tw@. Reageren
Draken oog Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik zou ook wel willen weten of je kleren kon kopen via internet. Reageren
L156 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Kun je eigenlijk wel wat kopen tijdens vrije tijden in IV??? Als de auto's maar verkrijgbaar zijn en die ringtones ENZ... die vind ik handiger..Die andere website's interreseren me niet.. Gr L156 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.