Jump to content

kapotte auto


michaelfivez

Recommended Posts

Op hoeveel verschillende manieren kan een auto kapot? Wnat mij is het is geberud in een sportwagen dat de voorste wielen naar binnen zaten gebogen en ik kon steeds moeilijker draaien todat mijn hele voorste stuk doorhing, maar ik kon nog steeds rechdoor en had geen rook?

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, als je er tegen aan schiet, met een geweer, bazooka, granaat enz. dan gaat ie kapot. Hij gaat natuurlijk ook kapot als je overal tegen aan rijdt met de auto.

Als je overal tegen aanknalt, dan gaat het branden langzaam, dan begint hij bij de moterkap, en gaat het over naar de 2 achterwielen. Hierna volgt een explosie.

Met granaat en bazooka is de auto in 1 keer kapot :puh:

Veel succes!

(Ik hoop dat je het zo bedoelde, ik snapte je vraag niet helemaal)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik botste met een snelle sportwagen tegen alles aan en toen stopte de auto. Toen gaf ik gas en toen probeerde hij de auto de starten, wat natuurlijk niet lukte.

Ik ben ook een keer op het strand in het water gaan rijden. Het water kwam tot de ramen en toen hoorde je dat de auto kortsluiting kreeg. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op hoeveel verschillende manieren kan een auto kapot? Wnat mij is het is geberud in een sportwagen dat de voorste wielen naar binnen zaten gebogen en ik kon steeds moeilijker draaien todat mijn hele voorste stuk doorhing, maar ik kon nog steeds rechdoor en had geen rook?

Misschien zat de motor achter :7

Heb zelf na explosie of rook.

Maar is het iemand gelukt om een wiel eraf te rijden?

Lijkt me wel leuk als dat kan xD

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Op hoeveel verschillende manieren kan een auto kapot? Wnat mij is het is geberud in een sportwagen dat de voorste wielen naar binnen zaten gebogen en ik kon steeds moeilijker draaien todat mijn hele voorste stuk doorhing, maar ik kon nog steeds rechdoor en had geen rook?

er zijn nu talloze manieren om autos te vernken vooral met die nieuwe engine.

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Op hoeveel verschillende manieren kan een auto kapot? Wnat mij is het is geberud in een sportwagen dat de voorste wielen naar binnen zaten gebogen en ik kon steeds moeilijker draaien todat mijn hele voorste stuk doorhing, maar ik kon nog steeds rechdoor en had geen rook?

Waarom test je het niet uit, hoe ze kapot kunnen? Lijkt me een leuke activiteit! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je auto niet meer wilt starten na een botsing ofzo gewoon even 911 bellen en dan rijdt ie meteen weer. :Y

Dat weet ik dan ook al weer, had anders altijd een andere auto moeten nemen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ga maar eens driften, dan kun je je banden lekker verneuken :D

Aanvulling hierop: Zorg dat je helemaal stil staat;

Geef tegenlijkertijd gas en druk de rem in;

Je banden beginnen nu in stilstaande positie te spinnen. Houd dit eeen tijdje vol, dan knappen de banden volledig van de velg af! (En vervolgens rijdt je auto wel ruk...! :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet met een helikopter op het rotterdam building (empire state building) gaan.

Dan moet je wat cheaten door er auto's te laten spawnen ik raad geen motor aan want dan ben je dood omdat je motor dat niet aankan maar de deuken die je krijgt zijn altijd leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...