Jump to content

Hoe online met 360 ?


minithug

Recommended Posts

ik heb 360 alleen als ik multiplayer doe, dan meot ik Xbox LIVE hebben...

moet dat ook met ps3?

Nee, met de PS3 kun je gratis online gaan. Op de Xbox moet je Xbox Live betalen om dat te kunnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 360 alleen als ik multiplayer doe, dan meot ik Xbox LIVE hebben...

moet dat ook met ps3?

Bij GTA IV krijg je wel een maand gratis LIVE Gold erbij (Of iig ik) Er zit een kaartje met code bij, ff invoeren en je kan op live :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

mjah das wel cool enz maar om ff verder uit te wijden en ik hoop dat ik hier niet mee in de off topic messages beland.

wat kan je eigelijk het beste doen om online te spelen.

-de speciale adapter van de 360 kopen

-een ethernet kabel aansluiten op de 360 en je pc zodat die als medium kan dienen voor internet

Ik weet zelf niet wat het beste is maar ik zit gwn met de schrik dat mijn router sowieso problemen gaat geven en dat ie zelfs mijn 360 niet gaat aanvaarden.

lollige is wel dat ie net naast mijn tv staat dus :)

ik hoop dat iemand me kan helpen want ik wil zo gauw mogelijk met een paar vrienden online mayhem aanrichten in LC!!

thx alvast

Link to comment
Delen op andere websites

slaat nergens op :duh:

Ik neem aan dat je hiermee doelt op het feit dat je voor LIVE moet betalen? Het slaat zeker wél ergens op. Het online gamen loopt op de 360 (als je hem goed aansluit natuurlijk) bijna vlekkenloos.

Omdat je betaald, is Microsoft verplicht om de servers goed te onderhouden, genoeg serverruimte aan te bieden enz enz.

Daarbij, de kosten die je minimaal betaalt €60,- p/jr = €5 p/mnd vind ik persoonlijk niet hoog.. €5 p/mnd is maar één pakkie peuken minder.. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

slaat nergens op :duh:

Ik neem aan dat je hiermee doelt op het feit dat je voor LIVE moet betalen? Het slaat zeker wél ergens op. Het online gamen loopt op de 360 (als je hem goed aansluit natuurlijk) bijna vlekkenloos.

Omdat je betaald, is Microsoft verplicht om de servers goed te onderhouden, genoeg serverruimte aan te bieden enz enz.

Daarbij, de kosten die je minimaal betaalt €60,- p/jr = €5 p/mnd vind ik persoonlijk niet hoog.. €5 p/mnd is maar één pakkie peuken minder.. :tu:

op de playstation loop het ook vlekkeloos

en hoezo MicroSoft is verplicht de servers goed te onderhouden? dat is alleen heel slim, niet verplicht...

maar (uitgaand van de eerste prijzen) na 5 jaar had je net zo goed een PlayStation kunnen kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

en hoezo MicroSoft is verplicht de servers goed te onderhouden? dat is alleen heel slim, niet verplicht...

(...)

Ja, whatever... Enig verstand van economische bedrijfsvoering, vraag en aanbod, zaken doen? Ik koop een dienst in, samen met mij nog miljoenen andere gamers. Als ik een dienst inkoop, is diegene die de dienst aanbiedt verplicht om die dienst naar uiterste kwaliteit te leveren. Zo werkt dat nou éénmaal, vriend.

Op playstation 3 game je niet vlekkenloos. Althans, de 60 gb versies al helemaal niet. Ja je hebt gelijk, een hoop problemen op de ps3 zijn inmiddels gepatched! :dans: Maar op de 360 liep de game gelijk goed.

Op de releasedate heb ik samen met andere vrienden online gegamed. XboX LIVE had voor die datum extra serverruimte beschikbaar gesteld voor GTA IV. Sony ook, maar niet zoveel. Is bij Sony ook niet zoveel geld voor... En ze zijn het niet verplicht, lees je boekjes maar eens na! Als Sony de online mogelijkheden dicht wil gooien, kan dat zonder dat iemand daar wakker van ligt!

Begrijp me niet verkeerd, maar voor die kleine €5 per maand koop je toch wel degelijk wat in aan kwaliteit, in tegenstelling tot jou redenatie dat het alleen maar slim geld is voor Microsoft.

En nee, ik ben niet tegen Sony, niet tegen PSN en niet tegen PS1/2/3. Maar de verschillen zijn er nu eenmaal, en ik vind het vreemd dat je zomaar de 360 gaat afkraken terwijl de feiten duidelijk op tafel liggen en op dit hele forum te lezen waren in de weken na 29 april.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
(...)

en hoezo MicroSoft is verplicht de servers goed te onderhouden? dat is alleen heel slim, niet verplicht...

(...)

Ja, whatever... Enig verstand van economische bedrijfsvoering, vraag en aanbod, zaken doen? Ik koop een dienst in, samen met mij nog miljoenen andere gamers. Als ik een dienst inkoop, is diegene die de dienst aanbiedt verplicht om die dienst naar uiterste kwaliteit te leveren. Zo werkt dat nou éénmaal, vriend.

Op playstation 3 game je niet vlekkenloos. Althans, de 60 gb versies al helemaal niet. Ja je hebt gelijk, een hoop problemen op de ps3 zijn inmiddels gepatched! :dans: Maar op de 360 liep de game gelijk goed.

Op de releasedate heb ik samen met andere vrienden online gegamed. XboX LIVE had voor die datum extra serverruimte beschikbaar gesteld voor GTA IV. Sony ook, maar niet zoveel. Is bij Sony ook niet zoveel geld voor... En ze zijn het niet verplicht, lees je boekjes maar eens na! Als Sony de online mogelijkheden dicht wil gooien, kan dat zonder dat iemand daar wakker van ligt!

Begrijp me niet verkeerd, maar voor die kleine €5 per maand koop je toch wel degelijk wat in aan kwaliteit, in tegenstelling tot jou redenatie dat het alleen maar slim geld is voor Microsoft.

En nee, ik ben niet tegen Sony, niet tegen PSN en niet tegen PS1/2/3. Maar de verschillen zijn er nu eenmaal, en ik vind het vreemd dat je zomaar de 360 gaat afkraken terwijl de feiten duidelijk op tafel liggen en op dit hele forum te lezen waren in de weken na 29 april.

Nu toch wel jammer dat de Xbox op zich problemen heeft hé?

Link to comment
Delen op andere websites

Op playstation 3 game je niet vlekkenloos. Althans, de 60 gb versies al helemaal niet. Ja je hebt gelijk, een hoop problemen op de ps3 zijn inmiddels gepatched! :dans: Maar op de 360 liep de game gelijk goed.

Waarom de 60gb versies niet?

En tevens, waarvoor diende die installatie die ik op de 30 april kreeg om IV te spelen?

Op de Xbox 360.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

toch wel jammer dat de Xbox op zich problemen heeft hé?

Kinderachtig mannetje :7

Doe niet zo onnozel het zijn gewoon beide goede consoles :Y

Maar Xbox live wordt beter onderhouden en werkt sneller dan ps3 online omdat je ervoor betaald.

Beetje logisch het zou toch dom zijn als je betaald en het zelfde krijgt als dat je niet betaald :7

MVG PiekeTheCat

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

@Jacky-2007

ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn ouwe trouwe PlayStation(s), behalve dan het Nat type maar dat is verholpen (heb een nieuwe router gekocht), en natuurlijk zijn ze niet verplicht om het uiterste kwaliteit te leveren...

kijk maar naar het internet van Engeland, daar zijn niet alle internet kabels van de uiterste kwaliteit (van een goedkopere verouderde draad), maar dat veranderen ze ook nu pas (BT), en dat is ook alleen een stukje van Engeland, dus wat jij zit te zeiken over dat ze VERPLICHT zijn om iets van uiterste kwaliteit te houden omdat je er voor hebt betaald is dus onzin...

ik ben misschien nog maar 14, maar ik denk vaak genoeg logisch na, en kijk vaak genoeg naar het nieuws...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...