vercetti-pd Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik wil weten hoe je een helm op doet op de motor. alvast bedankt vercetti-pd Reageren
WybWyb Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Toen ik op een motor ging zitte had ik opeens een helm op dus ik denk dat niko die zelf opdoet wanneer je op een motor zit... Reageren
Rob007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Als je op een motor stapt niet gelijk gas geven..., pakt ie hem vanzelf uit de tank, hoe miraculeus dat ook is! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Oftewel, je krijgt er altijd eentje op, tenzij je hard wegscheurt? Dat is best wel dom. Reageren
-IV- Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Als je op een motor stapt niet gelijk gas geven..., pakt ie hem vanzelf uit de tank, hoe miraculeus dat ook is! Dit klopt voor 100 %. Reageren
Foxr Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Oftewel, je krijgt er altijd eentje op, tenzij je hard wegscheurt? Dat is best wel dom. Als je moet vluchten ga je niet eerst rustig je helmpje pakken. Daar zal het wel mee te maken hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.