Jump to content

Hulp met robberies...


Fizzed

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben dus voor de tweede keer gta vc an het spelen maar dit keer ga ik voor de 100 %...

Nou heb ik al een aantal winkels beroofd maar er zijn er twee, de jewelry en de cd store (in north point mall), die mij niet lukken.

Dit komt omdat ze gelijk alarm slaan als ik op ze richt (met een mac), terwijl dat bij de andere winkels niet zo is...

Ik heb ook al geprobeerd om verschillende wapens te gebruiken maar dat lukte ook al niet :7

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe?

Ik speel gta op de pc trouwens...

Bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Loop gelijk als je binnenkomt al met het wapen op hun hoofdgericht, anders zullen ze het wapen zien en vrijwel gelijk alarm slaan. Richt op hun hoofd. Wacht even en het geld zal er dan vanzelf wel uitrollen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip. Als je die winkels in de norht point mall berooft hebt ga dan naar boven en vlugt via het dak van de parkeergarage. Daarna kan je beneden de Police Batch opakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, bedankt voor de tip, maar ik weet die dingen wel te vinden want ik heb wel vaker mot met de politie :D

Maar dit keer ging het wel dus, en moest gewoon gelijk op ze richten.

Maar toch wel vaag, soms slaan ze wel alarm en andere keren niet, maar dat kan ook aan mij liggen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is waarschijnlijk gewoon een kansverdeling, 3 van de 4 keer geen alarm en die andere keer wel. Met die robberies kan je beter gewoon na 1 geldpakketje al stoppen, hij telt dan al als robberie, en 1 ster wanted level gaat vrij snel weer weg. Na het vierde pakketje zal de bediende altijd onder de toonbank duiken, onafhankelijk van of jij nu een geweer op hem richt of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is waarschijnlijk gewoon een kansverdeling, 3 van de 4 keer geen alarm en die andere keer wel. Met die robberies kan je beter gewoon na 1 geldpakketje al stoppen, hij telt dan al als robberie, en 1 ster wanted level gaat vrij snel weer weg.

Bij mij is 't alarm nooit afgegaan toen ik ze allemaal overviel, dus mijn inziens is het gelijk het wapen op het hoofd richten. Op deze manier zal het alarm nooit afgaan. Overigens krijg je met één geldbundel nog geen wanted level, pas na de tweede komt het eerste level en dat gaat zo door tot je vier bundeltjes hebt met wanted level 3. Daarna duikt de verkoper inderdaad vrij snel onder de toonbank, maar ook nog niet zo bijzonder snel, je hebt dus nog tijd om hem eventueel neer te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...