Sand-Rock Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Waarom maakt rockstar gta London ook gratis te downloaden van hun site <_< ( behoort ook tot de classics ) Op mijn computer gaat ie niet ( te zwaar ) Dus zou ik vragen : Wie wil dit ook ??? :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Is toch een oud spel, koop je voor 1 tot 5 euro in de winkels. Maar ik hoef hem niet, speel liever nieuwerwetse games ( zoekt Halflife2 op ). Reageren
Baffie Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Toen ik dit een andere keer ook op het london forum vroeg, zei iemand dat R* het spel misschien zeldzaam wilde houden, lijkt mij niet echt. Wie wil nu een spel dat je uitgeef zeldzaam gaan houden, anders doe je het toch niet in de handel. Maar ik denk dat ze het niet graties doen omdat er toch niet zo veel interesse meer voor is. Ik denk dat GTA London een beetje een mislukking in de GTA reeks is. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 sjah waarom niet? het was toen een schitterend spel en er zulle vast nog wel liefhebbers zijn die het nergens meer kunne krijge Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ik dacht dat GTA London gratis te downloaden was? :blink: Ik heb 'm een keer gedownload maar toen deed 'ie 't niet... Reageren
Samael Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 wat was er eigenlijk zo slecht aan, ik heb het een tijdje gespeelt maar ik vond het wel lachen Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ik vond 'm ook wel lache, maar ik denk dat er mensen zijn die er niks aan vinden... Komt waarschijnlijk ook omdat hij zoveel op GTAI lijkt... Als je GTAI hebt gespeeld, zul je weinig verschil merken met London... Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Je kan em free en legaal downlaoden van de oficele gta londen website Reageren
*MARCO* Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Je kan em free en legaal downlaoden van de oficele gta londen website Ik zou gta london wel eens willen proberen als het gratis te downloaden is. Alleen wat is hun site dan? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Je kan em free en legaal downlaoden van de oficele gta londen website Ik zou gta london wel eens willen proberen als het gratis te downloaden is. Alleen wat is hun site dan? RockstarGames Ga daar naar GAMES, met de pijltjes... nu krijg je een nieuw venster met alle games... druk op GTA LONDON... Via daar kun je de GTA site vinden, waar je London gratis kunt downloaden B) Bewerkt: 7 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
EXIT Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Je kan em free en legaal downlaoden van de oficele gta londen website Ik zou gta london wel eens willen proberen als het gratis te downloaden is. Alleen wat is hun site dan? RockstarGames Ga daar naar GAMES, met de pijltjes... nu krijg je een nieuw venster met alle games... druk op GTA LONDON... Via daar kun je de GTA site vinden, waar je London gratis kunt downloaden B) missie pak gta london 1969 is daar te downloaden ps; 'kan gta L niet in de winkel vinden Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Je bumbt een topic met foute informatie. GTA London 1969 is niet te downloaden. Alleen London 1961 is gratis te downloaden op www.rockstargames.com/gtalondon, maar daar heb je London 1969 voor nodig. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 linkt me wel lache zoek nog paar andere odue spellen maar die ligen al nbiet meer in de winkel en kan nergens downlaoden:( Reageren
J-Settler Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ik heb gta london toen ie uitkwam gelijk besteld en ik kan je nu vertellen dat het zoiezo geen mislukking is in de gta reeks dat kan je eerder zeggen over gta2 want dat is toch zo triest een GTA spel dat je in de toekomst speelt ..... zoiezo niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Er zit toch wel verschil tussen GTA 1 en GTA Londen. 32 Nieuwe Missies , 30 Nieuwe Voertuigen , En je moet altijd links rijden dat is in het echt in Londen ook zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.